انواع پارتیشن اداری: راهنمای چیدمان پارتیشن ها


همه ما می دانیم که داشتن یک محیط کاری سازمان یافته با دکوراسیون حرفه ای و سفارشی که متناسب با هدف و نوع فعالیت تیم شما طراحی شده باشد، در جذب مشتری بسیار موثر است. اما علاوه بر این چیدمان صحیح و اصولی میزها و چیدمان حاکم بر فضای اداری، تاثیر بسزایی در روند کاری کارمندان شما دارد و اهمیت آن را دو چندان می کند.

مطمئناً یافتن دفتری با طرح و چیدمان دلخواه مانند یک رویا است و این شما هستید که ابتدا باید دفتر خود را مطابق با نیازهای خود و اعضای تیم خود سازماندهی و طراحی کنید. در چنین مواقعی بهترین گزینه کمک گرفتن از انواع دپارتمان های اداری است!

اما خرید پارتیشن اداری چندان ساده نیست! اگر می خواهید تصمیم اولیه بگیرید و گامی هدفمند بردارید باید قبل از هر اقدامی برای خرید پارتیشن اداری به نکاتی فکر کنید. در واقع این نکات راهنمای شما در انتخاب و خرید مناسب ترین نوع پارتیشن اداری برای دفتر شما هستند. به عنوان مثال، زمان ساخت، تقسیم هزینه ها، قابلیت حمل، سهولت نصب، حفظ حریم خصوصی، افزایش روشنایی در محیط اداری و روحیه تیمی از مواردی هستند که قبل از تقسیم بندی باید در نظر بگیرید.

برای تقسیم بودجه تعیین کنید!

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از سفارش پارتیشن اداری باید در نظر گرفت هزینه ساخت و نگهداری این پارتیشن است. هزینه ساخت انواع پارتیشن اداری بسته به مواد اولیه و دوره ساخت بسیار متفاوت است. قبل از خرید هر پارتیشن ابتدا باید بودجه خود را مشخص کنید و سپس با توجه به بودجه خود مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. البته در هنگام خرید پارتیشن اداری علاوه بر هزینه پارتیشن، نکات دیگری نیز وجود دارد که بهتر است قبل از هر تصمیمی به آنها توجه کنید.

چند شانس داری؟

نکته مهم دیگر در مورد منطقه بندی فضای کاری، توانایی شما در سازماندهی میز است. قبل از انتخاب، فرصتی که دارید را با زمان لازم برای ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری مقایسه کنید. ایجاد و پیاده سازی تمام بخش های اداری بسته به طرح و جنسیت زمان می برد. در این میان انواع شیشه مخصوصا پارتیشن شیشه ای فریم لس در کمترین زمان ممکن آماده شده و بدون اتلاف وقت در محل کار شما نصب می شود.

انتقال و نصب مجدد پارتیشن را در نظر بگیرید!

این امر به ویژه برای افرادی که در یک دفتر اجاره ای هستند بسیار مهم است. گاهی می شنویم که برخی از مدیران به دلیل اجاره ای بودن دفاترشان تمایلی به خرید واحد ندارند. البته هیچکس دوست ندارد برای اجاره دفتر خود هزینه زیادی بپردازد. قبل از خرید پارتیشن اداری باید در نظر داشته باشید که برخی از انواع پارتیشن به شما امکان جابجایی و نصب در فضای جدید را به راحتی می دهند. با این حال، دیگر لازم نیست نگران از دست دادن هزینه تقسیم دفتر اجاره خود باشید. انواع پارتیشن شیشه ای به راحتی در محیط جدید قابل جابجایی و اجرا می باشد. این بدان معناست که هزینه های پارتیشن اداری شما هدر نمی رود و می توان از آنها برای تقسیم بندی دفتر جدید استفاده کرد.

چقدر عایق صدا نیاز دارید؟

اما نکته مهم دیگر در خرید پارتیشن اداری توجه به دو فاکتور اولیه یعنی نور و صدا است. یک دفتر ایده آل دفتری است که نور کافی داشته باشد و از طرف دیگر با حذف نویز اضافی در هر بخش، آرام و آرام به نظر برسد. هنگام انتخاب پارتیشن در دفتر کار، به دنبال گزینه هایی باشید که از نظر صوتی صدای محیط را کاهش می دهند اما نور طبیعی را در فضای کار شما محدود نمی کنند. این امر به ویژه برای دفاتر کوچک بسیار مهم است.

در بین انواع پارتیشن اداری، پارتیشن های شیشه ای به شما این امکان را می دهند که با حفظ و افزایش نور طبیعی دفتر خود، صدای محیط را کاهش دهید.

قبل از خرید استعلام قیمت بگیرید!

یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید پارتیشن اداری باید به آن توجه کرد، استعلام قیمت از طریق یک سایت معتبر است. یکی از دلایل عدم سفارش و خرید پارتیشن توسط صاحبان مشاغل، قیمت بالا یا عدم آگاهی از هزینه ها است. تیم شیشک مجموعه ای از متخصصان و متخصصان پارتیشن اداری است که برای این مشکل چاره ای اندیشیدند و امکان استعلام آنلاین قیمت انواع درب و پارتیشن شیشه ای را به مشتریان ارائه کردند و مشکلات صاحبان مشاغل را برطرف کردند.

اگر قصد دارید دفتر خود را تقسیم بندی کنید و می خواهید قبل از تماس با تیم مشاور یا قبل از هر اقدامی برای ثبت سفارش نهایی از قیمت تقریبی پروژه در دفتر خود مطلع شوید، کافی است یک مرورگر را روی صفحه گوشی خود باز کنید. یا روی لبان خود وارد شوید و وارد سایت شیشکس شوید. حال در قسمت استعلام آنلاین قیمت، از بین گزینه های موجود، نوع پارتیشن، ابعاد مورد نیاز، شکل پارتیشن و نوع درب شیشه ای مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از تکمیل این گزینه، قیمت تخمینی در پایین صفحه ظاهر می شود.

پارتیشن اداری زیبا و کاربردی شیشک روشی مطمئن و مقرون به صرفه برای کاهش هزینه های پارتیشن و ایجاد حس کار گروهی در دفتر شما است. اگر هنوز برای سفارش یک بخش اداری مردد هستید یا می خواهید با کارشناسان این حوزه صحبت کنید، تیم مشاوره و پشتیبانی shishex.com آماده پاسخگویی به سوالات شما به صورت آنلاین و تلفنی است.

هشدار این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با فعالیت مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید