وضعیت نامطلوب فردی در فضای سبز اردبیل/ تلاش می کنیم شرایط اقتصادی استان را بهبود بخشیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز سیدحمید عاملی در مراسم افتتاحیه پل «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: برنامه ریزی منسجم، توسعه فضای سبز برای فرد.

وی با بیان اینکه شهرداری باید برای توسعه و زیباسازی شهر اردبیل اقدامات اساسی انجام دهد، افزود: ساماندهی ورودی های شهر اردبیل سالهاست که مردم اردبیل را آزار داده است و در این راستا شهرداری فعلی باید برنامه ریزی کند. ورودی های شهر اردبیل را ساماندهی می کند. شهر قبل از رفتن

استاندار اردبیل گفت: ترافیک در اردبیل در صورت عدم مدیریت در آینده موضوعی جدی است که می تواند به معضلی تبدیل شود و زندگی مردم را مختل کند.

عاملی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در استان افزود: تمام تلاش ما این است که با برنامه ریزی های مناسب مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد را حل کنیم چرا که شرایط اقتصادی استان اردبیل مناسب نیست.

وی گفت: در تلاش هستیم زیرساخت های اقتصادی را آماده کنیم و در این راستا پروژه های اولویت دار باید در رفع مشکلات اقتصاد و درآمد مردم موثر باشد تا گام های اساسی برای تولید ثروت در استان در بخش های مختلف برداشته شود. “

استاندار اردبیل با اشاره به تزریق اعتبار از سفر رئیس جمهور به استان، افزود: سال گذشته در پی سفر رئیس جمهور به استان، هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های مختلف پمپاژ شد که در حوزه های مهمی از جمله بود. توسعه. توسعه، آب و اقتصاد.

انتهای پیام/3727/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید