آژانس محیط زیست و وزارت امور خارجه مسئول رسیدگی به آلودگی هوا هستند



به گزارش اقتصاد آنلاین، آقای ابراهیم رئیسی شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) را تسلیت گفت، اجرای عدالت و مبارزه با فساد را از مهمترین آموزه های روحانی شیعه دانست و آن حضرت را تسلیت گفت. از همه مقامات دولتی خواست تا آن را تایید کنند.

رئیس جمهور گفت: همه خوبی ها در عرصه فکر، اخلاق و رفتار در پرتو امام عادل شکل می گیرد و همه خادمان مردم باید با اجرای عدالت جلوه این محافظه کاری کاذب را نشان دهند.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود بر لزوم پرداخت به موقع بهای خرید گندم از کشاورزان تاکید کرد و افزود: کشاورزان عزیز با تلاش خود امنیت غذایی کشور را تامین کرده و دولت به وظیفه خود در خرید تضمینی و به موقع اقدام می کند. پرداخت.”

رئیس جمهور هوای پاک را حق مردم دانست و با اشاره به افزایش آلودگی هوا در استانداری های مختلف کشور گفت: سلامت مردم امری حیاتی است و آلودگی هوا برای مردم غیرقابل تحمل است.
آیت الله رئیسی گفت: مردم نمی توانند هر روز چنین وضعیتی را ببینند و انتظار دارند که دولت جدی بگیرد.

بر این اساس رئیس جمهور به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر امور خارجه این کشور را موظف کرد تا از طریق مذاکره با کشورهای همسایه که منشا و منبع آلاینده ها محسوب می شوند، موضوع را بدون تاخیر حل کنند.

آیت الله رئیسی در آخرین بخش از سخنان خود افزایش کمک به سپرده های مسکن را گامی در جهت حفظ توان مالی مردم دانست و از این تصمیم شورای پول و اعتبار با تایید تصمیمات مشابه در سایر حوزه ها تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید