آیفون 14 پرو شما احتمالا دارای صفحه نمایش همیشه روشن است


یک سری آیفون 13 پرو اولین گوشی های موبایل سیب برای کاربرانی با صفحه نمایش ProMotion 120 هرتزی در دسترس است. اگر نسل بعدی آیفون با نرخ ارتقا عرضه شود، هر دو مدل انتظار می رود آیفون 14 پرو با صفحه نمایش همیشه روشن پیشرو باشید.

اپل مدل های آیفون 13 پرو را با نمایشگر می سازد ارتقاء عملکردی برای بازاریابی، فناوری پنل LTPO با نرخ تجدید از یک متغیر استفاده کنید. صفحه ProMotion می تواند به صورت پویا ارزیابی شود نرخ فریم آن را به سرعت و هر زمان که به آن نیاز داشتند در دسترس کاربران قرار دهید. این رویکرد همچنین به افزایش عمر باتری دستگاه کمک می کند.

با این حال، در iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max، Apple ProMotion نرخ تازه سازی را فقط بین 10 تا 120 هرتز پوشش. در حالی که تابلوهای LPTO توسط شرکت هایی مانند opog و سامسونگ آنها حتی می توانند هنگام نمایش یک تصویر ثابت یا زمانی که دستگاه غیرفعال است، نرخ تازه سازی را تا 1 هرتز کاهش دهند.

نمایشگر آیفون 14 پرو که همیشه کار می کند

راس یانگ، تحلیلگر بازار، می گوید که مانیتورهای ProMotion در آن استفاده می شود آیفون 14 پرو وآیفون 14 پرو مکس آنها ممکن است بتوانند نرخ تازه سازی صفحه را 1 هرتز کاهش دهند. بسته به تصمیم اپل در مورد نرخ به روز رسانی صفحه نمایش آیفون نسل بعدی، ممکن است تغییراتی در عمر باتری دستگاه و ویژگی هایی مانند صفحه نمایش همیشه روشن است باشد.

مدل های مختلف اپل واچ 7 آن ها از نمایشگرهای LTPO استفاده می کنند که این فناوری را دارند و مانند نسل های قبل از نمایشگر همیشه روشن با عمر باتری تا 18 ساعت بهره می برند. مشابه گوشی‌های اندرویدی دارای LTPO، همین فناوری در آیفون می‌تواند زمان، تاریخ و هرگونه اعلان‌ها را بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی نمایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید