برای کسب بهترین مدال ملی پوش جهان مبارزه خواهم کرد


برای کسب بهترین مدال ملی پوش جهان مبارزه خواهم کرد

ناصر علیزاده می گوید در صورت کسب مقام دوم برای تیم ملی در مسابقات جهانی 2022، برای کسب بهترین افتخار تا آخرین لحظه با حریفانش مبارزه خواهد کرد.

نصیرعلیزاده گفت: رقابت برای پوشیدن دوومیدانی وزن 87 کیلوگرم تیم ملی نزدیک و بسیار سخت است زیرا علاوه بر من، حسین نوری و رامین طاهری باتجربه هستند و با این دو قهرمان در دوکان و علی شریفی نیز جزو مدعیان هستند. ” برای تک تک بچه هایی که نایب قهرمان تیم ملی شدند آرزوی موفقیت دارم اما در صورت کسب این افتخار مهم قول می دهم تمام تلاشم را بکنم و تا آخرین لحظه با حریفان مبارزه کنم تا زیباترین مدال را کسب کنم.

علیزاده در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در سال های 2021 و 2022 با غلبه بر تمامی حریفان خود به مدال طلا دست یافت.

کشتی گیر آملی کشورمان با اشاره به تعویق بازی های آسیایی گفت: قطعا اگر بازی های آسیایی در زمان لازم برگزار می شد شانس بیشتری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی برای رقبا داشت چرا که یک تیم به میدان می رفت. چین و دیگری به صربستان، اما اکنون رقابت نزدیکتر شده است.

مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان از 19 تا 27 سپتامبر در بلگراد صربستان برگزار می شود و مسابقات کشتی قهرمانی بازی های آسیایی هانگژو در چین قرار بود از 20 سپتامبر تا 2 اکتبر 1401 برگزار شود که به تعویق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید