بهارا رهنما «حاجی» را از خاطراتش حذف کرد! تفاوت رفتاری بهارا رهنما پس از طلاق


به گزارش اقتصادآنلاین، از ابتدای انتشار خبر ازدواج دوم بهارات رهنما، عکس های او در مدت کوتاهی طرفداران زیادی در فضای مجازی و اینترنت پیدا کرد. از آن زمان به بعد یکی از ویژگی های صفحه بهارات رهنما حضور پررنگ همسرش امیرخسرو عباسی در صفحه اینستاگرامش بود که به تبلیغ بایش و افزایش فالوورهای او نیز کمک زیادی کرد.

اما پس از طلاق بهارا رهنما از همسرش، این بازیگر تمامی عکس های مشترک را نیز از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

بهارات رهنما حذف شد

کسانی که اخبار بهارات رهنما را دنبال کرده اند ماجرای «حج» را به خوبی می دانند، اما برای کسانی که با ماجرا آشنایی ندارند باید بگوییم که بهارات رهنما پس از ازدواج با امیرخسرو عباسی در مصاحبه ای که می خواست. برای گفتن چیزی در مورد شوهرش می گوید که از کلمه رایج “حاجیمون” استفاده کرده است. کافی بود شوهر بهارات رهنما به «حاجی» معروف شود.

تصاویر بهارات رهنما و همسر دومش همیشه در کانون توجه بوده است به طوری که افراد زیادی بهارات رهنما را به شوافی بودن متهم کرده اند که در ادامه تعدادی از تصاویر را مشاهده می کنید.

بهارات رهنما حذف شد

بهارات رهنما حذف شد

بهارات رهنما حذف شد

بهارات رهنما حذف شد

بهارات رهنما حذف شد

بهارات رهنما حذف شد

بهارات رهنما حذف شد

راهنمای بهار ازدواج و طلاق

بهار رهنما دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است. همسر سابق وی پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دارای یک دختر به نام پریا قاسم خانی با سابقه کار در تئاتر الشبکه، فیلم دایره زنگ ها و سریال مرد هزار چهره هستند که پس از جدایی از قاسمخانی در شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. در سالن رقص کاخ کسری برگزار شد. بهارا رهنما اواخر سال گذشته از همسر دومش طلاق گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید