ثبت نام برای افراد پشتیبانی جدید و باقی مانده تا اطلاع ثانوی ادامه دارد


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در پی ثبت نام افراد جدید و باقیمانده یارانه بگیران، با تاکید مجدد بر اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اطلاعیه ای ضمن تشکر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد. برای همکاری آنها ثبت نام: ثبت نام این افراد تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است، سرپرستان خانوارهایی که دارای مانده یا متقاضی جدید مزایا هستند و هنوز موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند با مراجعه به سایت my.gov.ir نسبت به ثبت نام خانواده خود ادامه دهند.

همچنین تاکید می شود همراه داشتن شماره تلفن همراه با نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک مربوط به سرپرست خانوار برای متقاضی مزایای جدید و باقیمانده الزامی است. #43857*43857 کد ملی برقراری ارتباط.

تظاهرکنندگان در اعتراض به رفع محرمانگی اعلام شده یا توقف یارانه ها در اردیبهشت 1401 باید از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه ثبت نام و به اعتراض خود ادامه دهند.

قبل از این، هدفمندی یارانه ها در راستای وظیفه مندرج در بخش اول، §§ ص. گنده این مهلت را تا چهارشنبه 25 خرداد 1401 آغاز و تمدید کرد و هم اکنون محل ثبت نام واجدین شرایط می باشد.

آخر حرف / ب




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید