مزیت های تعامل با مرکز تولید و پخش کاپشن و پوشاک مردانه!


اولین نکته برای خرید عمده پوشاک مردانه و مردانه خرید عمده پوشاک به صورت مستقیم از تولید کننده است. در اینجا دلیل این توصیه است. مرکز تولید و پخش پوشاک مردانه دیورسومد با 30 سال سابقه در صنعت پوشاک به دوخت انواع کاپشن و پوشاک مردانه مشغول است. دیورسو مد فعالیت حرفه ای خود را در سال 1370 در شهر بزرگ تبریز با شعار “همیشه و همه جا” آغاز کرد. هدف این گروه تولید لباس های منطبق با سلیقه آقایان ایرانی است، علاوه بر این برند ایرانی دیورسومد با ایجاد سبکی رسمی و روزمره از زیبایی، طراحی لباس و مواد به کار رفته در این تولید انتخاب شد. متناسب با فرهنگ و شرایط جغرافیایی ایران.

صنعت پوشاک مردانه دیورسومد از آغاز تا کنون بازیگر اصلی در کت های مردانه در سراسر ایران انجام دادم. این تولیدی هم اکنون در تهران مستقر است و فعالیت خود را گسترش داده است. از جمله محصولات این برند ایرانی، علاوه بر کت مردانه، انواع زیر نیز وجود دارد:

  • اورکات زمستانی مردانه
  • کاپشن دو نفره و یک نفره بهاره و پاییزه
  • ژل اسپری مردانه
  • کت و کت مردانه
  • لباس بارانی
  • پیراهن های آستین بلند و آستین کوتاه در انواع طرح های محبوب
  • انواع تیشرت نخی و نخی و یقه دار گودون (پلو شرت)
  • شلوار جین (شلوار من)
  • شلوار کتان، شلوار پارچه ای

پخش و تولید پوشاک دیورسومد

دیورسو مد تمامی محصولات خود را عمدتا به تهران و سراسر ایران ارسال کرده است. در واقع این تولیدی محصولات خود را به بهترین نحو توزیع می کند. هیچ نقطه مشترکی وجود ندارد! تفاوت این تولید کننده ایرانی با سایر رقبا در بازار اصلی کاپشن و پوشاک مردانه قیمت ارزان و کیفیت عالی محصول است. این گروه همواره از با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار برای تولید انواع پوشاک مردانه استفاده کرده است.

گروه Diorsomed مجرب ترین خیاطان و طراحان را در تیم خود دارد و همواره از پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی برای محصولات خیاطی خود استفاده کرده است. طراحان مجموعه با علم به صنعت مد، همیشه بهترین طرح ها را برای کت مردانه و سایر لباس های مردانه ارائه کرده اند. این دقت و ظرافت باعث شد تا تمامی محصولات دیورسومد از نظر کیفیت، سبک و طراحی قابل رقابت با لباس های خارجی وارداتی به کشور باشند.مزایای تعامل با مرکز تولید و توزیع کاپشن و پوشاک مردانه عمده

شرایط خرید پوشاک مردانه به صورت عمده و سازمانی از تولید پوشاک مردانه

بطور کلی خرید عالی برای کت مردانه پوشاک شرکتی به چهار روش زیر تولید می شود:

  • زنجیر دوزی
  • گلدوزی شخصی
  • دوخت سفارشی
  • اعتماد برای فروش

فروش عمده پوشاک مردانه با گلدوزی سری و امنیتی

خریدار برای سفارش عمده کاپشن مردانه و انواع پوشاک مردانه در سری های گلدوزی شده می تواند هر تعداد کاپشن یا لباس در هر سایزی که نیاز دارد خریداری کند. فروشندگان پوشاک در فروشگاه ها و راهروها از این شیوه اصلی خرید لباس استقبال کردند.

تولید پوشاک مردانه دیورسومد به روش فروش مطمئن به خریدار این امکان را می داد که طبق توافق بین تولید کننده پوشاک و خریدار، مابقی محصولات را در بازه زمانی مشخص و در شرایط از پیش تعیین شده پس دهد.

فروش عمده پوشاک مردانه گلدوزی شده شخصی

در روش گلدوزی شخصی، خریدار معمولا صاحب کسب و کار شرکت ها و گروه هایی است که شرایط کاری خاصی دارند. مثلاً محیط کار خیلی گرم یا خیلی سرد است یا برخی از کارمندان خیلی قد یا خیلی کوتاه هستند و…. این باعث می‌شود که صاحب کسب‌وکار برای کارمندان خود لباس‌هایی با مواد خاص بخواهد و خیاط‌ها باید شخصاً اندازه‌ها و اندازه‌های مورد نیاز کارمندان را آماده کنند.

فروش عمده پوشاک مردانه به صورت سفارشی خیاطی

در خیاطی سفارشی، صاحب کسب و کار می تواند طرح، جنس، ویژگی و اندازه مورد نیاز لباس را برای هر نوع لباسی که نیاز دارد سفارش دهد و دقیقاً آنچه را که قصد دارد از تولیدکننده پوشاک تهیه کند، دریافت کند. معمولاً سازمان های بزرگ با تعداد کارمند زیاد در بخش های مختلف یا گروه ها و شرکت های خاص با سبک و هویت خاص از این گزینه استقبال می کنند.

در این بخش موارد موجود در فروش عمده پوشاک مردانه با تاثیر بر قیمت نهایی لباس به اختصار اشاره می کنیم:

  • تعداد و نوع کالای مورد نیاز
  • زمان تحویل لباس
  • نوع همکاری و سفارش انجام شده (زنجیر دوزی، ایمنی و …)
  • جنس پارچه مورد نیاز
  • پیچیدگی طراحی مورد نیاز مشتری

خریدار با خرید از مرکز تولید و پخش عمده کاپشن مردانه در تهران می تواند پوشاک مردانه را در تعداد بسیار مناسب خریداری کند و از کیفیت محصول اطمینان داشته باشد و از گارانتی یکساله کاپشن مردانه استفاده کند. بدون پرداخت هزینه های اضافی از طریق خرید و فروش واسطه. خریدار قبل از خرید عمده پوشاک مردانه می تواند نمونه پوشاک مردانه سفارش داده شده را دریافت کرده و بررسی و سپس سفارش دهد.

تولید کننده کاپشن مردانه دیورسو خریدهای زیادی را به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری برای مشتریان خود در سراسر کشور انجام داده است و قابلیت ارسال سفارش به سراسر ایران را دارد. همچنین امکان پرداخت نقدی و اقساطی را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار داد. برای اطلاع از شرایط خرید اصلی کاپشن و پوشاک مردانه به سایت iversomode.com مراجعه کنید و یا با شماره های 02188360878 – 09024018487 تماس بگیرید.

هشدار این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با فعالیت مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید