مهمترین ویژگی نیروهای مسلح ایران مکتب و ایدئولوژی آن است



ایسنا/ مرکز رئیس دادگستری ناحیه مرکزی گفت: مهمترین ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحصیلات و عقل آنان است، مکتبی که با عشق پیوند خورده است و نیروهای مسلح ما صادقانه جان خود را فدای مکتب و فرهنگ می کنند. ”

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی چهارشنبه چهارم خرداد در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استانداری مرکزی اظهار داشت: خالی بودن دست ها از تجهیزات نظامی در دوران دفاع مقدس جای تعجب ندارد. ، شکار و پیشروی. پهپاد آمریکایی توسط سامانه سوم پدافندی خرداد و پهپادهای هوافضای سپاه پاسداران، آرشیو 170 شکار و شبیه سازی و … چون هر دو قدرت تجهیزات نظامی بسیار زیادی در دنیا دارند.

رئیس دادگستری ناحیه مرکزی تصریح کرد: در واقع مهمترین ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحصیلات و اندیشه مکتبی آنهاست که مکتبی با عشق است و نیروهای مسلح ما جان خود را فدا می کنند. تعلق خاطر. فدای مدرسه و فرهنگ.

وی افزود: فرماندهی معظم کل قوا فرمودند که این نیروها در میدان نبرد مشروع و نامشروع را رعایت می کنند و در خطرناک ترین شرایط دکترین را زیر پا نمی گذارند و این عنصر محوری است که نیروهای مسلح در کشور را متمایز می کند. جمهوری اسلامی در جهان».

رئیس دادگستری ناحیه مرکزی گفت: خدمت در این نیرو و کمک به تقویت این نیرو بسیار مهم و ارزشمند است. این نیرو وظیفه ارائه محصول ارزشمند انضباط اجتماعی و امنیت پایدار را بر عهده دارد.

موسوی با تاکید بر افتخار خدمت در این نیرو، گفت: قوه قضائیه در نیروهای مسلح با تخلفات و جرایم جزئی در نیروهای مسلح کشور مواجه است و در صدد مهار این جرایم کوچک است.

وی ادامه داد: در دوران تحول قضایی و تعالی قضایی هستیم، سند تحول قضایی ابلاغ شد و با آن اندیشه های متعالی رئیس کل دادگستری امید و سرمایه اجتماعی را افزایش داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید