کمپین دانشجویی “بدون دخانیات”


دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران با نزدیک شدن به روز جهانی بدون دخانیات کمپین «بدون دخانیات» را راه اندازی می کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر.. حمید آل یعقوبی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف وی در این خصوص گفت: مراکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری نهادها و سازمان های علمی و آموزشی کمپین بزرگ دانشجویی را با عنوان «نه به دخانیات» در ایام ملی مبارزه با دخانیات راه اندازی کردند. هفته از 4 تا 10 ژوئن امسال.

رئیس مرکز هدایت فناوری دانشگاه شریف افزود: شعار امسال روز جهانی بدون دخانیات «دخانیات برای محیط زیست ما خطرناک است» است و این کمپین به آسیب های زیست محیطی ناشی از صنعت دخانیات می پردازد.

نر. «دخانیات و محیط زیست»، «دخانیات و دخانیات دست دوم»، «دخانیات و سلامت جسمی و روانی» و «دخانیات دروازه اعتیاد» چهار محور اصلی این کمپین خواهند بود.

دکتر آل یعقوبی درباره نحوه ارسال و فرمت های پذیرفته شده برای آثار گفت: دانشجویان می توانند آثار خود را در قالب تصویر، نوشته و اینفوگرافیک در اینستاگرام منتشر کنند. همچنین دانشجویان در صورت استفاده از هشتگ (بدون دخانیات، دخانیات و محیط زیست، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف و مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران) در هنگام انتشار آثار خود در مسابقه شرکت خواهند کرد.

وی در پایان بیان کرد: تمامی آثار ارسالی توسط داوران بررسی و به 6 اثر برتر جایزه یک میلیون تومانی تعلق می گیرد.

راه اندازی کمپین دانشجویی" بدون تنباکو"

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید