5 مهارتی که درآمد مدیران پیج اینستاگرام را تضمین می کند


ادمین اینستاگرام شغل بسیار جذابی است. مهمترین ویژگی اداری این است که می توانید در خانه بنشینید و یک صفحه تجاری را در هر شهری مدیریت کنید. مزیت بعدی این است که می توانید همزمان با چندین صفحه کار کنید و درآمد بیشتری کسب کنید. همچنین برای ادمین شدن نیازی به سرمایه اولیه و تجهیزات خاصی ندارید و می توانید با یک گوشی میان رده کار خود را انجام دهید.

اما برای کسانی که به دنبال درآمد بالا و موفقیت هستند، باید مهارت هایی را یاد بگیرند. در اینجا پنج مهارت ضروری مدیر آورده شده است. قرار نیست هر پنج مهارت را با هم بدانید، هر کدام از این مهارت ها به تنهایی می تواند درآمد بالایی برای شما به ارمغان بیاورد.

تولید محتوای حرفه ای و جذاب

همه چیز در مورد تولید محتوای اینستاگرام است. ادمین باید بتواند هر صفحه، پست و استوری را با توجه به موضوع طراحی کند. طراحی پست می تواند بنر یا ویدئو باشد. برخی از مدیران نیز می توانند به عنوان ارائه کننده عمل کنند و برای ارائه محتوا یا محصولات خود را در مقابل دوربین قرار دهند.

داستان همچنین مهم ترین جایی است که می توانیم با مخاطب تعامل داشته باشیم. علاوه بر اهمیت تعامل، فروش معمولا در داستان اتفاق می افتد. بنابراین، برای مدیر مهم است که بتواند داستان های جذابی ایجاد کند که بتواند مخاطب را جذب کند و تعامل صفحه را افزایش دهد و همچنین با استناد به اقدامات درست، صفحه را به سمت مخاطب هدایت کند.

برخی از مدیران همچنین می توانند بنر و انیمیشن برای کمپین های شما ایجاد کنند که می تواند تأثیر بیشتری بر فروش شما داشته باشد. نوشتن نظرات جذاب و هشتگ های اساسی بخشی از فرآیند تولید محتوای صفحه اینستاگرام است.

تسلط کامل بر اینستاگرام

مهمترین چیزی که از یک مدیر انتظار می رود این است که اینستاگرام را به خوبی بشناسد. مدیر باید تمام قسمت های اینستاگرام را به خوبی بشناسد و از به روز رسانی های جدید مطلع باشد. به طور کلی، مدیر باید بداند که چه ویژگی ها و ابزارهایی در داستان وجود دارد.

چگونه ریل ها را راه اندازی کنیم و تنظیمات پست خود را به خوبی بدانیم. به عبارت دیگر باید از شر قسمت های مختلف اپلیکیشن اینستاگرام خلاص شود. بتوانید تنظیمات حساب کاربری را اعمال کنید، بخش داخلی را به خوبی بشناسید، تنظیمات و ویژگی های زنده را بدانید و…

همه اینها مشکلات فنی اینستاگرام بود. اما کار سرپرست به اینجا ختم نمی شود. مهمترین چیز این است که مدیر باید بداند رشد صفحه در اینستاگرام چگونه رخ می دهد. این بدان معنی است که الگوریتم های اینستاگرام چگونه کار می کنند و در جریان تغییرات قرار می گیرند. همچنین باید بداند اکسپلورر چگونه کار می کند و برای افزایش تعامل صفحه چه باید کرد.

مدیریت صفحه و چیدمان

مهارت دیگری که یک مدیر باید بداند مدیریت و برنامه ریزی رشد صفحه است. به طور کلی، یک مدیر می تواند دو نوع برنامه ارائه دهد. برنامه تولید محتوا این که هر صفحه با توجه به موضوع و هدف خود دارای برنامه ای از محتوای خود شامل پست ها و داستان ها باشد. در واقع باید بتواند یک تقویم محتوایی ارائه کند که در آن موضوعات هر محتوا به همراه تاریخ انتشار مشخص شده باشد. برخی از مدیران همچنین می توانند برنامه های کلی و استراتژی های یک صفحه ای را ارائه دهند.

برنامه دوم تبلیغات است. مدیر باید بتواند با توجه به بودجه و مخاطبان صفحه، صفحه را با تبلیغات گسترش دهد. در اینجا، ادمینی که در طراحی تبلیغات در اینستاگرام تخصص دارد باید بداند که چه محتوایی در حین هدف گذاری، فالوورهای بیشتری را به صفحه اضافه می کند. مهمترین شاخص عملکرد یک تبلیغ کننده، هزینه هر دنبال کننده است.

تعامل و ارتباط موثر با فالوورها

یکی دیگر از مهارت های مدیریتی، توانایی برقراری ارتباط با مردم است. مدیر باید همیشه بتواند تعامل صفحه را بالا نگه دارد. به خصوص صفحاتی که محصول یا خدماتی برای نمایش دارند. برای بالا نگه داشتن سطح تعامل، مدیر باید بتواند با مهارت های ارتباطی، حوصله و پشتکار به نظرات مخاطبان پاسخ دهد. موضوع بعدی که مهمتر از اظهار نظر مستقیم است. دایرکت مهمترین مکانی است که فروش صفحه شما در آن انجام می شود.

مدیر باید بتواند از مهارت های ارتباطی برای ترغیب مخاطبان صفحه به خرید مطمئن محصول استفاده کند. مدیری که دیر پاسخ می دهد، بی حوصله است و نمی تواند محصولات را به خوبی ارائه دهد، می تواند آسیب زیادی به کسب و کار وارد کند. اغلب اوقات شما فقط یک فرصت برای فروش به مخاطب دارید و اگر از آن استفاده نکنید، احتمالاً آن شخص را برای همیشه از دست خواهید داد.

تحلیل صفحه اینستاگرام

مدیر باید بداند چرا تعامل صفحه کاهش می‌یابد و چه راه‌حل‌هایی برای افزایش تعامل می‌توان یافت. مدیر باید از جنسیت، سطح مالی، علایق، سن و ساعات فعالیت فالوورها اطلاعات کامل داشته باشد. به این ترتیب می تواند برنامه ریزی هدفمندتری هم برای تولید محتوا و هم برای کمپین های تبلیغاتی ارائه کند.

اینها مهارت های کلی یک مدیر بود. البته به خاطر داشته باشید که یک مدیر قرار نیست همه مهارت ها را همزمان داشته باشد. ممکن است مدیری پیدا کنید که فقط بتواند برنامه ریزی کند. ممکن است مدیر فقط بتواند محتوا ایجاد کند یا فقط به نظرات مستقیم پاسخ دهد. در هر دو مورد، واضح است که هرچه مهارت مدیر بالاتر باشد، درآمد بالاتری خواهد داشت.

در نهایت پلتفرم Videogram را معرفی می کنیم. Videogram تنها سایتی است که به مدیران اختصاص داده شده است. بنابراین در صورتی که مدیر هستید کافی است در دوره های مدیریت این گروه شرکت کنید و پس از ارسال نمونه کار به عنوان ادمین معرفی شوید. در این سایت می توانید به عنوان یک جور مدیر برای پاسخگویی مستقیم به نظرات، مدیر، فیلمنامه نویس و تولید کننده محتوا ثبت نام کنید. همچنین اگر به دنبال یک ادمین حرفه ای و ماهر برای صفحه اینستاگرام خود هستید، می توانید آگهی خود را در این سایت ثبت کرده و ادمین مورد نظر خود را در این پلتفرم طاقچه بیابید. بنابراین پیشنهاد می کنیم هم اکنون از سایت ویدیوی من دیدن کنید.

هشدار این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با فعالیت مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید