Discord چیست – همه آنچه باید درباره Discord بدانید + لینک دانلود


Discord در واقع یک برنامه ارتباطی بسیار محبوب گروهی است که برای گیمرها طراحی شده است. بازیکنان به ویژگی هایی فراتر از آنچه ما هستیم نیاز دارند. اما طبیعی است که استفاده از اپلیکیشنی با این حجم از امکانات محدود به گروه خاصی نباشد. به همین دلیل است که Discord پس از انتشار در سال 2015 مورد استقبال همه کاربران قرار گرفت، نه فقط یک قسمت خاص. اگر می خواهید بدانید چرا باید Discord را در اسرع وقت نصب کنید و به دوستان خود بپیوندید، به Vijiato بپیوندید.

دعوا چیست؟

اگر بخواهیم به این سوال خیلی ساده پاسخ دهیم، Discord اپلیکیشنی است که به شما و دیگر کاربران اجازه می دهد برای یکدیگر پیام ارسال کنید. در واقع، مانند سایر برنامه های پیام رسان، تفاوت های جزئی وجود دارد. هر جامعه ای که در Discord تشکیل می شود سرور نامیده می شود. مانند آنچه در Slack آزمایش کردیم، اما صمیمی تر است.

فرقی نمی کند که بازیکن، نویسنده یا طرفدار موسیقی کی پاپ باشید. Discord طراحی شده است تا شما را با افرادی که سلیقه شما را به اشتراک می گذارند مرتبط کند. اتصال به یک پلتفرم محدود نمی شود و امروزه در پلتفرم های ویندوز، مک، iOS و اندروید در دسترس است.

آیا می دانستید که Vijiato همچنین یک کانال discord دارد که در آن می توانید دوستان گیمر جدیدی پیدا کنید و تبلیغات سایت و YouTube ما را بررسی کنید؟
روی این لینک کلیک کنید، منتظر دیسکورد هستیم ❤️

مزایای Discord برای Skype و سایر خدمات VoIP

اگر می خواهید همزمان با دوستان خود بازی کنید و با آنها صحبت کنید، Discord و Skype هر دو همین کار را می کنند. تفاوت اصلی بین Discord و برنامه هایی مانند Skype در ویژگی های بالاتر و دسترسی به برنامه هایی مانند Discord است. در دیسکورد می‌توانید صدای همه افراد حاضر در چت را کم و زیاد کنید و حتی بدون نصب اپلیکیشن و راه‌اندازی آن در مرورگر، می‌توانید به چت‌های صوتی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، تاخیر کم باعث می شود سرعت انتقال صدا از سراسر جهان بسیار خوب باشد. به خصوص برای بازی های آنلاین که به وضوح و سرعت انتقال داده بالا نیاز دارند.

کجا می توانم به اختلاف برسم؟

Discord یک اپلیکیشن بسیار گسترده و کاربردی است که نه تنها بر روی دسکتاپ موجود است و حتی می توانید از آن در مرورگر خود استفاده کنید.

Discord در رایانه شخصی و موبایل

همچنین در سیستم عامل مک و همچنین رایانه های رومیزی یا سیستم های ویندوز موجود است. حتی اگر میکروفون خوبی روی رایانه خود ندارید یا در حال حرکت هستید، خبر خوب این است که می توانید Discord را بر روی گوشی آیفون یا اندروید خود نصب کنید و از میکروفون یا حتی دوربین خود استفاده کنید. ویژگی های Discord در کامپیوتر و موبایل تفاوت چندانی ندارد و هر دو بسیار قابل اعتماد هستند.

بحث بر سر کیبورد

Discord به‌جز رایانه‌های شخصی، مک، گوشی‌های اندروید و آیفون به‌طور رسمی بر روی کنسول‌های بازی در دسترس است. Discord ابتدا بر روی کنسول های ایکس باکس موجود بود و با نصب آن می توانید در حین بازی در کنسول مستقیما با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. سونی از آن زمان سال گذشته سرمایه گذاری مستقیمی روی این اپلیکیشن انجام داد و Discord چند ماه است که از طریق پلی استیشن در دسترس کاربران PS4 و PS5 قرار گرفته است. برنامه ای که به شما امکان می دهد آنچه را که دوستانتان در حال پخش هستند تماشا کنید و با آنها تماس صوتی مستقیم و زنده برقرار کنید.

اختلاف به نفع گروه های بزرگ دوستان و کار است

بزرگترین مزیت Discord نسبت به اسکایپ، گوگل میت و خدمات مشابه، ایجاد یک انجمن و مدیریت گروه بزرگی از دوستان و حتی همکاران است. اگرچه Discord به راحتی در تماس صوتی و گاهی اوقات ویدیویی معروف است، اما یکی از بهترین ابزارهای مدیریت گروه است.

هنگام ایجاد یک سرور دیسکورد، می توانید کانال های مختلفی را با سطوح دسترسی متفاوت تعریف کنید و به هر فرد سطوح دسترسی یا به اصطلاح نقش های متفاوتی بدهید. این اجازه می دهد تا سرورها با تعداد زیادی از افراد شلوغ شوند و افراد می توانند به راحتی به بخش های ضروری هر جامعه دسترسی داشته باشند.

دعوا چیست؟

هر سرور از کانال های مختلفی تشکیل شده است. کانال هایی که فضای مورد نیاز برای ارسال متن های مختلف به سایر اعضا را در اختیار شما قرار می دهند. اما همه چیز با متن در Discord به پایان نمی رسد. در واقع محبوبیت بالای دیکسورد به دلیل کانال های صوتی آن است. جایی که می توانید با سایر اعضای کانال صحبت کنید و انواع عکس، گیف، موسیقی، لینک و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید.

کاربران معمولا سرورهای خود را طوری طراحی می کنند که برای هر موضوع یک کانال اختصاصی وجود داشته باشد. مثلا اگر می خواهید در مورد موسیقی صحبت کنید به کانال مراجعه کنید. یا اگر گیمر هستید و اخبار و مهمانی های نسل نهم کنسول های بازی برایتان زیاد است، سری به قسمت بازی بزنید و چند ساعتی با دیگر طرفداران سرسخت سونی و مایکروسافت چت کنید.

راه اندازی و عضویت در سرورها رایگان است. هزاران سرور مختلف در Discord وجود دارد که هر کدام مربوط به موضوع خاصی هستند. در نتیجه، اگر سرتان برای بحث در مورد موضوعات مختلف درد می کند، Discord می تواند بهترین انتخاب شما باشد. اما محبوب ترین سرورهای Discord بازی های ویدیویی هستند و از این نظر Discord به آنچه شما می خواستید رسیده است.

اگر به دنبال سرور جدیدی برای عضویت هستید، فقط موضوع مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید. البته موتور جستجوی داخلی اپلیکیشن نیز به شما کمک خواهد کرد. اما به خاطر داشته باشید که این موتور فقط سرورهای بسیار محبوب را به شما نشان می دهد.

دعوا چیست؟

دستورات و ربات ها را Discord کنید

Discord ربات های زیادی دارد که هم برای آن رسمی و هم غیررسمی شده اند. با و دسترسی به ربات های مختلف، می توانید موسیقی مورد نظر خود را پخش کنید، اعلام شروع را تنظیم کنید یا یک ویدیوی جدید YouTube منتشر کنید، و حتی به طور خودکار نقش های مختلفی را به کاربران بدهید. ربات‌های Discord بخشی از هوش یک شبکه بسیار بزرگ هستند و مدیریت گروه‌های بزرگ را آسان‌تر می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های Discord می‌توان به دستورات مختلفی مانند «/giphy» یا «/spoiler» اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد فایل‌های گیف یا هشدار برای پیام‌هایی که حاوی اسپویلر هستند ارسال کنید. می توانید با تایپ “/” در کادر متن فهرستی از تمام دستورات یا دستوراتی را که می توان در سرور استفاده کرد مشاهده کنید.

برخی از متداول‌ترین دستورات بحث:

  • @نام کاربری – کاربر دیگری را در سرور با نام کاربری تگ کنید
  • @اینجا یا @everyone – همه کاربران سرور را در یک مکان تگ کنید
  • / کولی یا / تنور – گیف خاص با نام را پیدا کنید
  • / بریدگی کوچک – تغییر نام مستعار کاربر (نام کوتاه) در سرور (نیاز به دسترسی بالا)
  • / پیام TTS – از ویژگی تبدیل متن به گفتار برای خواندن متن با صدای بلند استفاده کنید
  • / اسپویلر پیام – برای مخفی کردن بخشی از متن، اسپویلر را بررسی کنید
  • /تلنگر، / باز کردن و / شانه بالا انداختن – ایموجی اضافه کنید
  • / من – متن زیر را مورب بنویسید

Discord قبل از هر چیز یک شبکه اجتماعی است که به ماموریت خود متعهد است. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. از نوشتن یک متن تا شروع یک تماس ویدیویی یا صوتی. Discord همچنین به برخی از برنامه های کاربردی دیگر متصل می شود. اسپاتیفای، یوتیوب و… همه این ویژگی ها برای این است که شما بتوانید پویاترین شبکه اجتماعی را در اختیار داشته باشید و از آن استفاده کنید.

نیترو دیسکورد چیست و آیا باید هزینه آن را پرداخت کنیم؟

Discord همچنین دارای پرداخت درون برنامه ای است. با خرید عضویت ماهانه می توانید سرور خود را به نیترو ارتقا دهید. میزان ارسال ویدیوهای با کیفیت بالا، کیفیت تماس سریعتر و بالاتر، حذف محدودیت های آپلود، بهینه سازی وضعیت پخش و ایجاد برچسب های منحصر به فرد. برای استفاده از این ویژگی ها باید 9.99 دلار در ماه یا 99.99 دلار در سال بپردازید.

سوالات متداول در مورد جنجال

آیا برای استفاده از Discord به فیلتر برش نیاز دارید؟

نه این سرویس در حال حاضر فیلتر نیست.

آیا فتنه آزاد است؟

بله، برای استفاده از ویژگی های مهم Discord نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

آیا Discord نسخه وب دارد؟

بله، علاوه بر برنامه های دسکتاپ، موبایل و کنسول، Discord از طریق وب نیز قابل دسترسی است.

دیدگاهتان را بنویسید