حضور 16 لژیون و بازگشت سردار / 5 استقلال و 2 پرسپولیس زیر نظر مرد کروات


حضور 16 لژیون و بازگشت سردار / 5 استقلال و 2 پرسپولیس زیر نظر مرد کروات

جدیدترین لیست تیم ملی فوتبال ایران با حضور 16 لژیونر اعلام شد.

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای میزبانی جام جهانی 2022 آماده می کند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از 25 بازیکن برای حضور در اردوی خرداد ماه دعوت کرد که اسامی آنها به شرح زیر است.

علیرضا پیرانوند، سید حسین حسینی، امیر عبدزاده، عارف آقاسی، محمد حسین کنعانی زادگان، عارف غلامی، سید مجید حسینی، امید نورکن، صالح حردانی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید میلد عالقدی، مهلد اعظم، مهلد اعظم. مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده، علیرضا جهانبخش، علی گلی زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون، لاهیار صیادمنش و علیپور نفراتی هستند که به گفته اسکوچیچ به این اردو دعوت شده اند.

پیش از این علی علیپور حضور حداقلی در تیم ملی داشت اما پس از نمایش خوب در مار تمو به تیم ملی دعوت شد.

لاهار صیادمانچه که در هال سیتی به عنوان مهاجم کورپس عملکرد خوبی داشت، همچنان در تیم اسکتچیچ حضور دارد.

سید حسین حسینی که بهترین دروازه بان لیگ بیست و یکم شد در کنار پیرانوند و عابدزاده دیگر دروازه بانان تیم ملی هستند.

سید حسین حسینی

علیرضا پیرانوند، امیر عابدزاده، محمدحسین کنیز زادگان، مجید حسینی، صادق محرمی، حاجی صفی، عزت الله، محمدی، ابراهیمی، نورالله، جهان بخش، گالی زاده، طارمی، آزمون، صیاد منش و علیبور از جمله این 16 نفر هستند. . . مانند کافه رضایی و شهاب زاهدی و مهدی قائدی و. آنها به این اردو دعوت نشدند.

کافه رضایی در تیم ملی بلژیک زیاد بازی نکرد و به همین دلیل اسکوچیچ را به او دعوت نکرد.

گدی به همین دلیل به تیم ملی راه پیدا نکرد اما به نظر می رسد دعوت نشدن زاهدی به دلیل عملکرد خوب سایر مهاجمان باشد.

از بین تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس تنها چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد در این اردو حضور دارند و آبی های پایتخت با 5 بازیکن (حسین حسینی، حردانی، غلامی، حسین زاده و مهدی پور) رکورددار حضور دارند. در این لیست امتیاز گرفت.

پرسپولیس (سارلاک و ترابی)، سپاهان (نوکان) و فولاد (آغاسی) دیگر بازیکنان لیگ برتری در اردوی بعدی هستند.

امید ابراهیمی هافبک باتجربه باشگاه الوکرا قطر که فوتبالدوستان او را لیدر لقب داده اند پس از مدت ها دوری به تیم ملی بازگشته و در آن اردو حضور دارد.

این مربی 34 ساله بیش از یک سال است که ذهن سرمربی کروات را در سر نمی پروراند، اما اکنون جزو کسانی است که به اولین اردوی جام جهانی 2022 دعوت شده اند.

سید حسین حسینی

از جمله چهره های سرشناس غایب در این لیست می توان به مجروحانی چون سامان قدوس، وحید امیری، شجاع خلیل زاد و مرتضی بورعلی جنجی اشاره کرد. البته کریم انصاری فرد، کمال کمپینها و دانیال اسماعیلی فر که در آخرین لیست این تیم برای بازی با کره جنوبی و لبنان قرار داشتند در لیست جدید قرار نگرفتند.

به جای کامیابی نیا، مهدی پور، سرلک، عمید ابراهیمی، نورالله و عزت الله به پست هافبک دفاعی دعوت شدند و نوبت به تکمیل آن نرسید.

و به جای اسماعیلی فر در پست دفاع راست، صالح حردانی پس از نمایش خوب به تیم ملی دعوت شد و دیگر بازیکن این پست صادق محرمی است.

سید حسین حسینی

اما با توجه به اینکه انصاری فردی مسن است و به نوعی در تیم یونان بازی می کند، اسکوچیچ تصمیم گرفت از مهدی طارمی، سردار آزمون، لاهیار صیادمانچه و علی بور برای بازی در خط حمله دعوت کند.

دیدگاهتان را بنویسید