مقاومت فلسطین: حمله به مسجد الاقصی منطقه را منفجر خواهد کرد



به گزارش امروز ایرنا از فلسطین، گروه های مقاومت فلسطین با بیان اینکه از دستاوردهای عملیات «شمشیر بیت المقدس» با مردم این کشور عقب نشینی نمی کنند، تصریح کردند: همه گزینه ها برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در دسترس است. ”

گروه‌های مقاومت فلسطین و اتاق عملیات مشترک افزودند که اظهارات و حملات رژیم موقت صهیونیستی را از نزدیک دنبال می‌کنند و دولت را مسئول عواقب این حملات می‌دانند.

گروه های مقاومت از مردم بیت المقدس، کرانه باختری و سرزمین های اشغالی سال 1948 خواستند فردا جمعه برای دفاع از الاقصی در مقابل مسجد الاقصی تجمع کنند.

مقاومت فلسطین همچنین رژیم صهیونیستی را از ارتکاب هرگونه حماقت و اجازه حمله به مسجد الاقصی از طریق راهپیمایی پرچم برحذر داشت و تاکید کرد که این طرح انفجار بشکه باروت و آتش زدن کل منطقه بود.

جناح های مقاومت تاکید کردند که بیت المقدس و مقدسات اسلامی خط قرمز است و مردم فلسطین در مقابل این طرح ایستادگی کرده و از آن دست بر نمی دارند و از همه گزینه ها برای حمایت از عتبات عالیات و مردم فلسطین استفاده خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه اعلام کرد که راهپیمایی به نام «پرچم» از باب العمود و کوچه های شهر قدیم بیت المقدس تا سور البراق ترتیب می دهد.

پیشتر دیگر گروه های مقاومت فلسطین در پیامی به میانجیگران اعلام کرده بودند که به هر قیمتی از راهپیمایی پرچم های شهرک نشینان در محله های اسلامی قدس جلوگیری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید