10 گیاه مناسب برای اتاق خواب که به شما کمک می کند خواب بهتری داشته باشید


یکی دیگر از ویژگی های گیاه مناسب برای اتاق خواب، توانایی تولید اکسیژن در شب است. در واقع گیاه مناسب برای اتاق خواب با بالا بردن سطح اکسیژن محیط به بهبود کیفیت خواب شما نیز کمک می کند. به یاد داشته باشید که همه گیاهان برای اتاق خواب مناسب نیستند. زیرا برخی از گیاهان نه تنها اکسیژن تولید می کنند، بلکه دی اکسید کربن را در شب آزاد می کنند. بنابراین بهتر است بدانید کدام گیاه برای اتاق خواب مناسب است تا برای محیط زندگی خود گلدان بخرید.

سانسور

سانسوریا گیاهی برای نگهداری آسان است. در شب اکسیژن آزاد می کند و دی اکسید کربن را جذب می کند که هوا را تصفیه می کند و خواب بهتری ایجاد می کند. همچنین سموم رایج هوای خانگی (فرمالدئید، تری کلرواتیلن و بنزن) را از بین می برد. برای کسانی که از تنگی نفس و سردرد رنج می برند، نگهداری آن در اتاق خواب توصیه می شود.

گیاه مناسب اتاق خواب گل مناسب اتاق خواب انواع گل آپارتمانی مناسب اتاق خواب

گل برای اتاق خواب

آلوئه ورا

آلوئه ورا نماد جاودانگی و جاودانگی است و یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی است. رشد و نگهداری آنها آسان است و با تقسیم بوته به راحتی تکثیر می شوند. این گیاه به آبیاری زیادی نیاز ندارد. توصیه می شود آن را پشت پنجره بگذارید. زیرا به نور مستقیم دوربرد نیاز دارد.

یک گلدان کوچک کاکتوس در اتاق خواب شما زیبایی و زیبایی را به دکوراسیون و فضای خانه شما می بخشد. تحقیقات نشان می دهد که آلوئه ورا در شب مقادیر زیادی اکسیژن آزاد می کند که کیفیت خواب را بهبود می بخشد. با استفاده از آلوئه ورا یک منبع اکسیژن رایگان خواهید داشت.

یک گیاه مناسب برای اتاق خواب، گل مناسب برای اتاق خواب، یک گیاه مناسب برای اتاق خواب

گل برای اتاق خواب

پاپایای معمولی یا پیچک

پیچک معمولی اگر در فضای باز و در یک محیط آفتابی کاشته شود به سرعت رشد می کند. اما در محیط های کم نور، نبض باقی می ماند و به خوبی رشد می کند. می توانید این گیاه را در یک سبد یا کاسه آویز گوشه اتاق خواب بکارید یا کنار پنجره قرار دهید و خواهید دید که برگ های جدید آن به سمت پرده و پنجره می روید. این گیاه به خوبی با آبیاری کم سازگار است. پس اگر دوست دارید سفر کنید، خیالتان راحت باشد که گلدان مشکلی ندارد.

گیاه اتاق خواب، گل اتاق خواب، گل اتاق خواب

انواع گل های مناسب برای اتاق خواب

چامادورا الگانس یا نخل نخل

اگر می خواهید گلدان های بزرگ تری در خانه نگهداری کنید، می توانید نخل شامدورا الگانس را انتخاب کنید. این گیاه بسیار سبک و البته غیر مستقیم ترجیح داده می شود. به همین دلیل است که راحت است آن را در گوشه اتاق نزدیک پنجره قرار دهید. میزان رطوبت مورد نیاز این گیاه رطوبت متوسط ​​است. برای نگهداری از این گیاه باید از مرطوب بودن خاک گلدان اطمینان حاصل کنید. اما خاک گلدان نباید خیس و پر از آب باشد. آب زیاد باعث از بین رفتن گیاه می شود.

گیاهان برای اتاق خواب, گل برای اتاق خواب, انواع گیاهان برای اتاق خواب

گیاه آپارتمانی مناسب برای اتاق خواب

پوتوس

پوتوس یا پتوس گیاهی بسیار زیبا و یکی دیگر از گیاهان مناسب برای اتاق خواب است. این گیاه که می تواند در سبدهای آویزان زندگی کند، به مراقبت کمی نیاز دارد، بسیار مقاوم است و رنگ های متنوعی دارد. خوبی Potos این است که می تواند در شرایط نوری بسیار متنوعی زنده بماند. خواه نور و سایه کم باشد یا آفتاب کامل. همچنین تحمل خشکی بالایی دارد. با نگاهی به این موارد، حتما متوجه کیفیت این گیاه شده اید.

پوتوس احتمالاً شکوفا خواهد شد، اما گلدهی این گیاه در داخل خانه غیرمعمول و دشوار است، بنابراین این گیاه بیشتر به دلیل شاخ و برگ زیبا و زیبایی به دلیل شاخ و برگ سبزش پرورش داده می شود. برای ایجاد جلوه ای متفاوت در اتاق بهتر است حیوان خانگی را در یک سبد یا گلدان آویزان از سقف یا دیوار قرار دهید تا از زیبایی آن نهایت لذت را ببرید.

گیاه اتاق خواب، گل اتاق خواب، گل اتاق خواب

انواع گیاهان مناسب برای اتاق خواب

گندم

گندم یکی از گیاهان مناسب برای تصفیه هوا است. طبق مطالعات، گندم می تواند حدود 90 درصد از میکروب های سرطان زا فرمالدئید را از بین ببرد. علاوه بر این، گندم مولکول های عطر و بخار را جذب می کند تا میزان اکسیژن را تثبیت کند و در نتیجه اکسیژن مورد نیاز برای خواب را تامین کند. نور غیر مستقیم و آبیاری 2 تا 3 بار در هفته به این گیاه توصیه می شود. محلول پاشی در هوای گرم برای این گیاه مناسب است. این گیاه زیبا با برگ های پاشیده که روی میز گذاشته شده یا در کوکداما آویزان شده است زیبایی محل را دو چندان می کند.

گیاه برای اتاق خواب، گیاه برای اتاق خواب، گیاه برای اتاق خواب

در اتاق خواب رشد کنید

خواب فیلوم

این گیاه زیبا آلاینده های شیمیایی مانند بنزن، تری کلرواتیلن و فرمالدئید را فیلتر می کند. رطوبت تولید شده توسط گل هیبیسکوس رطوبت را تا 5 درصد افزایش می دهد و در نتیجه میکروب های ایجاد کننده حساسیت را از بین می برد. همچنین خشکی بینی و گلو را در طول شب برطرف می کند. توجه داشته باشید که اسپاتی فیلوم برای کودکان و حیوانات سمی است و نباید به آن رسید.

گیاه اتاق خواب، گل اتاق خواب، گل اتاق خواب

گیاهی مناسب برای اتاق خواب

کنگلومرا

آگلونما یا همیشه سبز چینی یکی از ساده ترین گیاهان آپارتمانی است زیرا به نور کمی نیاز دارد و در مناطق تاریک خانه که هیچ گیاهی رشد نمی کند به خوبی رشد می کند. بهترین ویژگی این گیاه دفع بسیاری از سموم در مدت زمان کوتاهی است.

گیاه مناسب اتاق خواب گل مناسب اتاق خواب انواع گل آپارتمانی مناسب اتاق خواب

گل برای اتاق خواب

کارخانه فلت فیلودندرون

یکی دیگر از گیاهان آپارتمانی محبوب و مناسب برای نگهداری در اتاق خواب، گل فیلودندرون است. این گیاهان باید به عنوان یک گزینه کلاسیک برای اتاق خواب ارائه شوند که از دهه 70 در آپارتمان ها نگهداری می شود. این گیاه به برگ انجیر و ظاهر جذاب آن اهمیتی نمی دهد و می تواند در گوشه ای از اتاق شما قرار گیرد.

برای اینکه این گیاه را برای اتاق خواب مناسب نگه دارید، بهتر است آن را در نزدیکی نور قرار دهید. میزان آب مورد نیاز این گیاه نیز حداقل است و هر زمان که خواستید گلدان های فیلودندرون بیشتری داشته باشید می توانید ریشه آن ها را در یک لیوان آب ببرید.

گیاه اتاق خواب، گل اتاق خواب، گل اتاق خواب

گل برای اتاق خواب

بلالی را مطالعه کردیم

Dracaena balali درختچه ای مناسب برای اتاق خواب است.

این گیاه بدون مشکل محدودیت ارتفاع، شرایطی را به شما می دهد که احساس می کنید در حال مراقبت از درختی در خانه خود هستید.

برگ های براق و بلند این گیاه بالای ساقه بلند آن بسیار زیباست و به عنوان گیاهی زیبا در اتاق خواب شما خودنمایی می کند. این گیاه نیمه سایه را تحمل می کند اما گل های سفید و زیبای آن در نور کافی ظاهر می شوند.

این گیاه برخلاف نامش کاملا غیرقابل خوردن است و برگ های سمی آن در دسترس کودکان و حیوانات خانگی نیست.

یک گیاه مناسب برای اتاق خواب، گل مناسب برای اتاق خواب، یک گیاه مناسب برای اتاق خواب

انواع گل های مناسب برای اتاق خواب

دیدگاهتان را بنویسید