بازدید میدانی برای پیگیری مشکلات مردم بدون واسطه


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن العسکری امروز در بازدید از محله های شهرک های شهید فرمانگانی و العجدی سنندج و مسجد باب السلام این شهرک، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم گره گشایی کنیم. مشکلات مردم از طریق بازدید میدانی و بررسی مشکلات».

وی با بیان اینکه در بازدیدهای میدانی بدون واسطه و حضوری مشکلات مردم به ویژه ساکنان مناطق کم برخوردار را بررسی و پیگیری می کنیم گفت: ادامه این روند قطعا در رفع مشکلات شهری بسیار موثر است.

شهردار سنندج با بیان اینکه برای رفع مشکل «کوچک بودن» و فضاهای آموزشی و پارک های درون محله ای در این شهرک جلساتی برگزار می کنیم، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که با همکاری شهرداری، مدرسه ابتدایی در شهرک شهید فرمانقانی احداث شود. همکاری سپاه پاسداران ایران.”

و در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تصمیم اخیر دولت مبنی بر اجرای طرح اصلاح نظام هدفمندی یارانه ها افزود: و رانت خواران رفتند.

العسکری با بیان اینکه اجرای این طرح منجر به حذف رانت خواران و ذی نفعان می شود، گفت: کمک های معیشتی دولت در دو ماه اول به صورت نقدی به صورت نقدی واریز و سپس به مردم ارائه می شود. فرم از کاربرگ های الکترونیکی

وی با بیان اینکه هدف دولت از اجرای طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است، تصریح کرد: رانت خواران و رانت خواران هزاران میلیارد تومان یک شبه هزینه می کنند که می تواند صرف فضاهای آموزشی و ورزشی و توسعه زیرساخت ها شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سنندج از مردم خواست تا از اجرای طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها حمایت کنند و خاطرنشان کرد:

اجرای اصلاحات حمایتی هدفمند یک قانون است

نماینده مردم سنندج، دیواندر و کامیران در مجلس از اختصاص 700 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل آب شرب مرکز استانداری خبر داد و گفت: پروژه آبرسانی تا پایان به اتمام می رسد. این سال فصل تابستان.

محسن فتحی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و گلایه مردم از گرانی گفت: به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم مشکلات مردم و دغدغه های همکاران محلی خود را پیگیری کنم.

وی با اشاره به اینکه ابطال ارز 4200 تومانی در لایحه بودجه 1401 پیش بینی می شد، گفت: مجلس دولت را مکلف کرد که هزینه کالاهای اساسی را از جیب مردم خرج نکند و به جای اینکه این وجوه را به ذی نفعان فقیر بدهد.

نماینده مردم سنندج، دواندری و کامیران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اجرای طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها، قیمت کالاها تنظیم و نظارت می شود، اظهار داشت: با اجرای طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها، قیمت کالاها تنظیم و نظارت می شود.

وی از اختصاص 700 میلیارد تومان برای حل مشکل آب شرب شهر سنندج خبر داد و افزود: این پروژه آبرسانی هم اکنون 70 درصد پیشرفت دارد و تا پایان تابستان سال جاری به اتمام می رسد.

فتحی با اشاره به اینکه تمام هم و غم مسئولان حل مشکلات مردم است اما با کمبود بودجه مواجه هستیم، گفت: در این مکان مقدس به مردم قول می دهم که وظیفه نظارتی خود را رها نکردند و نکردند. این کار را انجام دهید. با هر کس که به وظیفه خود عمل نکرد، پیمان برادری ببند.

وی با اشاره به اینکه ولی سنندج مردمی است و تاکنون جز خدمت رسانی در خدمت به مردم کوتاهی نکرده ایم، گفت: مسئولیتی که به عهده ما گذاشته شده امانتی نیست و امیدواریم به آن برسد. خواهد بود. سفید در پایان ترم.

تمام خیابان ها و کوچه های شهرک شهید فرمانگانی را آسفالت می کنیم

سید انور رشیدی شهردار سنندج نیز در این جلسه با بیان اینکه نگاه شورای شهر و شهرداری به سمت محلات معطوف است، اظهار داشت: به مدت یک ماه در شهرک شهید فرمانقانی و احمدی تاسیسات و تجهیزات شهرداری را نصب و کوچه ای را بالا می بریم. و کل محله ها.”

وی با بیان اینکه شرط آسفالت خیابان ها حمایت از مردم است، افزود: همچنین روشنایی و پل عابر پیاده را در این شهرک ایجاد می کنیم.

شهردار سنندج گفت: مشکل احداث میدان و تونل در این خیابان را در شورای ترافیک مطرح و پیگیری می کنیم.

توزیع عادلانه بودجه و توازن شهری از اولویت های شورای شهر سنندج است

فرزاد زری رئیس شورای شهر سنندج نیز در این جلسه توزیع عادلانه بودجه در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر را هدف و اولویت شورای ششم سنندج عنوان کرد.

وی در جریان تلاش برای اجرای طرح محله در این شهر قرار گرفت و گفت: شورای شهر از مسئولان بخشداری سنندج مشکلات مردم را خواستار شد که خوشبختانه این رویکرد به بازدید میدانی فرمانداری از محله گرشان و محله گرشان منتقل شد. اندیشه. شهر در روزهای اخیر

رئیس شورای شهر سنندج یکی از مشکلات شهرداری و شورای شهر در سال های اخیر را عدم همکاری آبفا در اجرای طرح ساماندهی فاضلاب، آب های سطحی و لوله های شهری عنوان کرد که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته این مشکل برطرف شد. به دستور فرماندار، شهر اندیشه که از آن زمان تاکنون متروکه و بی میل بوده، چندین سال منحل می شود.

الزارعی خدمت به مردم را از اولویت های کاری خود عنوان کرد و اظهار داشت: از اینکه در سال های گذشته نتوانستیم خدمات خوبی به حاشیه نشینان ارائه کنیم عذرخواهی کرده ایم و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم. تیم مدیریت جدید دولت و فرماندار سنندج.

انتهای پیام/71/2330


دیدگاهتان را بنویسید