فصل جدید پایان برنامه تلویزیونی ناباروری



قسمت جدید برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» با هدف آموزش روش ها و تکنیک های درمان ناباروری و افزایش آگاهی زوجین از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش ایسنا، در فصل جدید برنامه تلویزیونی 40 قسمتی پایان ناباروری، این زوج با ناباروری آشنا می شوند. این برنامه شنبه از ساعت 19 به مدت 45 دقیقه از شبکه چهار سیما می باشد در حال پخش است.

سیاست های ناباروری و جمعیت، علل ناباروری، روش ها و تکنیک های درمان ناباروری، معرفی تکنیک های جدید درمان ناباروری، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، نقش ژنتیکی در درمان ناباروری، جنبه های اجتماعی، روانی، حقوقی و اخلاقی ناباروری و روش های درمانی از جمله موضوعات این اپلیکیشن عبارتند از:

در سری جدید برنامه «پایان ناباروری» که با ساختار گزارشی مستند تهیه شده است، علاوه بر پرداختن به مسائل پزشکی، سعی شد به نگرش جامعه نسبت به معضل ناباروری و ریشه های اجتماعی آن پرداخته شود.

مرکز ناباروری و سقط مکرر ابن سینا (مؤسسه تحقیقاتی جهاد دانشگاهی ابن سینا) با شش کلینیک و ارائه دهنده اکثر خدمات تشخیصی از جمله سیتولوژی، ژنتیک، سونوگرافی، رادیوگرافی و مشاوره باروری (تغذیه، روانپزشکی، ژنتیک و سلامت جنسی…) ، یکی از جامع ترین و بهترین مراکز درمان ناباروری در کشور است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید