فیلم هایی با موضوع دختر از شبکه نمایش پخش می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در نظر دارد دهه کرامت و همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) را آغاز کند.س)، برای بررسی فیلم هایی که در آنها مضامین مربوط به دختران برجسته شده است.

ساعت 13:00

فیلم‌های ایرانی و تلویزیونی از شنبه ۷ خرداد تا جمعه ۱۳ خرداد از شبکه نمایش پخش می‌شود: سپس“” من تو را انار کردم “، ماده 5 “، جنون “، لیمو “، پسرم رسول است “، سفر روح. بخش او هست.

ساعت 19:00

منتخب فیلم های خانوادگی، کدام بخش درست شد ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می شود، هفته آینده شامل فیلم های زیر می شود: «شیپونگ روندو “، قهرمان “، گنج “، “مادرم “غازهای وحشی”، “سکسکه”، “لیگ کنگ فوو “نامرئی”.

ساعت 21:00

چهارشنبه 20 خرداد و میلاد حضرت معصومه (س)س) شروع دهه کرامت بهانه ای شد تا شبکه نمایش به نقد و بررسی فیلم های دخترانه این هفته بپردازد. از اینجا فیلم های هفته به ترتیب روز انتخاب می شوند بازی از شنبه تا جمعه ساعت 9 شب این عناوین را خواهد داشت: «خانه آه تو “با ابرها”، “نه کمتر”، “آخرین هدیه”، “فرشته نمایش دهید با هم یا با هم مایل آینده«دو نفر و نیم»، «ماموریت به مریخ» و «این نور است».

ساعت 23:00

فیلم ها ساعت مشاهده شبکه 23 فیلم جذاب از جمله این فیلم میزبان«توطئه گران»، «تامی کوچک»، «شتاب»، «خانه سامورایی در حمام»، «مارسی»، «گریز» و «طلا».

ساعت یک بامداد:

منتخبی از فیلم های کلاسیک این هفته نیز به ترتیب روز نمایش داده می شود استخدام شنبه 7 ژوئن تا جمعه 4 ژوئن: “گرداب”، “ساحل کوچک زیبا”، “شاهین مالتی”، “توت فرنگی وحشی”، “گربه جاسوسی”، “گاو و زندانی” و “دزد دوچرخه”.

دیدگاهتان را بنویسید