با حمله به تل آویو ضربه سختی به اسرائیل زدیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد السنوارعضو ارشد گردان قسام شاخه نظامی جنبش جاماس وی در گفت و گو با برنامه ما خوافی عزم الجزیره به تفصیل بیشتر درباره جنگ سیف قدس صحبت کرد.

بر اساس این گزارش، السنوار گفت حمله گردان قسام در پایان نبرد، شلیک را متوقف کرد، از جمله شلیک 362 موشک که طی آن 14 شهر و شهرک صهیونیستی شاهد آن بودند. هیفا، تپه وای، دیمونا و قبایل را هدف قرار دهند.

وی افزود: ما شرایط حساس و نقاط فشار علیه اشغالگران را می دانیم و معادلات مهمی را که رژیم صهیونیستی قبل از هر اقدامی هزار بار محاسبه می کند محاسبه کرده ایم. در آغاز نبرد سیف القدس، اسارت نیروهای اشغالگر تلاش کردند دشمن را به تجارت وادار کنند.

این یکی از اعضای تیم است قسام وی به عملیات سپاه قدس و هدف قرار دادن خودروهای جیپ نیروهای اشغالگر در شمال غزه اشاره کرد و گفت: این پیام صادر شد.

السنوار ذکر شده: هدف قرار دادن یک سیلی بزرگ تپه وای ما بازی کردیم و از مرکز ظلم و بوسه می ترسیم جبران کننده ها ما از هم جدا شده ایم اطلاعات حماس در آینده نزدیک موفق به توطئه شد ایزی که اسرائیل برای تکمیل نبرد شمشیر اورشلیم به آن تکیه کرد.

وی ادامه داد: این یک طرح است. ایزی این اعلامیه شامل یک حمله زمینی فرضی با هدف تخریب تونل های حماس و کشتن صدها جنگجوی آن در داخل تونل ها بود. با وجود حجم زیاد مواد منفجره در حملات هوایی اسرائیل، هیچ یک از جنگنده های ما در این طرح آسیب ندیدند.

السنوار وی تاکید کرد: اتاق عملیات مشترک محور مقاومت در زمان جنگ همیشه حضور داشت و در زمان نبرد کمک های اطلاعاتی زیادی انجام می داد.

از سوی دیگر یک کارشناس نظامی در گفت و گو با برنامه «ما خوافی عزم» گفت: در واقع حماس و جهاد اسلامی به عنوان یک نیروی نظامی سازمان یافته ظهور کرده اند که از خدمات لجستیکی و پشتیبانی فنی کافی برخوردار هستند. بدين ترتيب دوران جنگ هاي خياباني به پايان رسيد و به شكل مناسب سازماندهي نظامي دست يافتند.

این برنامه همچنین تصاویر فاش شده ای از پناه بردن نیروهای اشغالگر به داخل پایگاه های نظامی خود در هنگام شلیک راکت های مقاومت در جریان آخرین جنگ غزه پخش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید