منتظری: هر دستگاهی که مسئول حادثه پایتخت باشد، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد



دادستان عمومی و انقلاب گفت: گزارش های مربوط به ساختمان شهر آبادان حاکی از تخلفات متعدد است و هر دستگاه مجرم و سهل انگاری در رابطه با این حادثه به نظر ما پیگرد قانونی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: گزارش های دریافتی از ساختمان شهر آبادان حکایت از تخلفات ساختمانی فراوان دارد و این امر هر چند با همکاری شهرداری و خیانت به مردم بوده است. ”

وی افزود: گزارش های مربوط به ساخت و ساز شهر آبادان حکایت از تخلفات متعدد دارد. به نظر ما هر دستگاه مجرم یا سهل انگاری در ارتباط با این حادثه پیگرد قانونی خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر 5 شهردار و تعدادی دیگر از عوامل تاثیرگذار در بازداشت هستند. گفته می شود که دادستانی در این زمینه اشتباه کرده است. امشب به رئیس کل دادگستری خوزستان و دادستان آنجا اطمینان دادم که در هیچ مداری اعم از قوه قضائیه، قوه مجریه و سایر دستگاه ها نباید هیچ امتیازی به متخلفان بدهند.

و دادستان کل کشور افزود: با توجه به اینکه تعدادی از مدیران در این زمینه متهم هستند، از نظر صلاحیت در صلاحیت مرکز استانداری است و دادستانی مرکزی استان مسئولیت دارد و بنده پیگیر آن هستم و قوه قضاییه این کار را نخواهد کرد.

چرا مامور آبادان هنوز دستگیر نشده است؟ وی گفت: هنوز از میزان گناه مامور آبدان اطلاعی ندارم. فردا به طور جدی موضوع را بررسی خواهیم کرد. مواردی که باید دستگیر شوند را نادیده نخواهیم گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید