ما ناسیونالیست های دو دستی / انتخابات مستقل را تحمل نمی کنیم


ما ناسیونالیست های دو دستی / انتخابات مستقل را تحمل نمی کنیم

کامرانی فر: خط قرمز ما استفاده از دست بین بازیکنان است.

حسن کامرانی فر درباره مسائل مطرح شده در خصوص مداخله در امور داخلی فدراسیون به ویژه موضوع انتخابات گفت: در درجه اول باید توجه داشت که فدراسیون فوتبال کاملاً مستقل و بر اساس قوانین و مقررات بین المللی اداره می کند. این کشور اساسنامه خود را دارد و به هیچ وجه منطقه ای توصیه نمی شود و هیچ دخالتی در امور فدراسیون وجود ندارد. نمونه این قضیه شایعه دخالت در تغییر کادر فنی تیم ملی است اما در نهایت دیدیم که فقط فدراسیون در این زمینه تصمیم مستقل گرفت.

وی ادامه داد: اگرچه نمی خواهم در مورد انتخابات صحبت کنم، اما اشاره می کنم که اتحادیه بر اساس اساسنامه خود مستقل عمل می کند و هیچ گونه دخالتی در این مسائل وجود ندارد.

دبیرکل فدراسیون گفت: باید از نقش حمایتی مجلس نمایندگان در تصویب و تخصیص کمک های دولتی به ویژه در راستای حمایت از تیم ملی و پیگیری پاداش ملی قدردانی کنیم. وقتی مجلس در تخصیص کمک‌های دولتی به اتحادیه‌ها کمک می‌کند، وظیفه خود می‌دانیم که در هزینه‌های اعتبارات دولتی که نه دخالت، بلکه وظیفه نظارتی نمایندگان مردم است، در مقابل مجلس پاسخگو باشیم.

قمرانی فر گفت: خواسته صریح فدراسیون فوتبال از اعضای تیم ملی رعایت اخلاق حرفه ای و عدم ورود به سایر بخش ها و موضع گیری در مورد مواردی است که در حیطه مسئولیت بازیکن نیست. تفرقه و تفرقه در تیم ملی خط قرمز ماست و آن را تحمل نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: شاید بازیکنان تیم ملی دغدغه هایی داشته باشند که برخی از آنها درست است اما این مسائل باید در جای خود و در بین اعضای خانواده مطرح شود اما برخی از اعمال و رفتارها غیرقابل قبول است. خواست صریح رئیس فدراسیون برقراری انضباط و آرامش کامل در تیم ملی و ایستادگی در مقابل هر خط تفرقه، تضاد و حاشیه سازی است. فدراسیون با تمام توان مراقب تیم ملی خواهد بود و البته اقداماتی را برای شناسایی عوامل تفرقه افکن بیرونی که کاملا از آنها مطلع هستیم و تلاش می کنند با این اقدامات به تیم ملی نزدیک شوند، انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید