کاهش 80 درصدی قیمت زمین متاورس در شش ماه


در کنار کاهش ارزش ارزهای دیجیتال و قیمت NFT در ماه‌های اخیر، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که ارزش دیجیتال املاک و مستغلات قابل دسترسی در متاورس همچنین به میزان قابل توجهی کاهش یافت و به 80 درصد رسید.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط WeMeta، سایت اطلاعاتی نشان می‌دهد که تراکنش‌های زمین دیجیتال در شش پلتفرم Metaverse، از جمله Decentraland و The Sandbox، از اوج خود در ماه نوامبر عقب‌نشینی کرده‌اند. 97 درصد فرافکنی.

حجم معاملات زمین متاورس در آبان ماه با 229 میلیون دلار به بالاترین حد خود رسیده و اکنون این میزان در خرداد ماه است 8 میلیون دلار سقوط.

کاهش قابل توجه متوسط ​​قیمت زمین متاورس دیجیتال

علاوه بر این، در نوامبر گذشته در مجموع 16000 قطعه دیجیتال فروخته شد که اکنون در ژوئن به 2000 قطعه رسیده است. در عین حال، میانگین قیمت زمین در ژوئن، 3300 دلار در مقایسه با 16300 دلار چهار ماه پیش، نزدیک به 80 درصد سقوط.

حجم معاملات مربوط به املاک متاورس در نوامبر سال گذشته پس از تغییر نام فیس بوک به متا افزایش یافت. مارک زاکربرگ با این تغییر نام تجاری بزرگ، پتانسیل Metaverse را برای مخاطبان گسترده‌تری برجسته کرده است. با این حال، از آن زمان تاکنون دوران سختی را سپری کرده است، زیرا مفهوم متاورس هنوز ناشناخته است و برای مخاطبان بسیار زیادی قابل دسترسی است.

علاوه بر این، کاهش قیمت ارزهای دیجیتال به نوعی با کاهش قیمت زمین دیجیتال مرتبط است. بر اساس این گزارش، از فوریه سال گذشته تا ژوئن، میانگین قیمت فروش بر اساس ارز دیجیتال نیز 58 درصد کاهش داشته است.

همانطور که اریک کلاین، بنیانگذار MetaSpace REIT، در این پست توضیح می دهد:

در ابتدای سال صحبت های زیادی در مورد متاورس وجود داشت و ما به نوعی آن را از دست دادیم.

املاک تجاری Metaverse به عنوان یکی از مرزهای بعدی جهان نامگذاری شده است. درست مانند دنیای واقعی، صاحبان این طبقه از زمین ها می توانند با ایجاد فروشگاه های مجازی خود، اقلام مختلف را بفروشند.

با این حال، در حالی که فعالیت هایی مانند رونمایی از لباس سوم منچستر سیتی در این زمینه در حال انجام است، گزارش های اخیر مانند کاهش قابل توجه استخدام در متاورس، برای مارک زاکربرگ و دیگر طرفداران متاورس به سادگی ناامید کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید