پایان فیلمبرداری فیلم همسایه های خوب / ماجرای نیکوکارانی که امید کاشتند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری مجموعه مستند «محله خوب» به کارگردانی مهدی بخشی مقدم و تهیه کنندگی مهدی الشمدی به عنوان جدیدترین تهیه کننده مرکز مستند و تلویزیون سورت به پایان رسید. روز و او در مراحل پس از تولید است تا به سفر هوایی رسانه ملی برسد.

«همسایه های خوب» داستان بازیگرانی است که امید می کارند و آرزوها را درو می کنند. کسانی که در نزدیکی ما زندگی می کنند، اما اطراف خود را مانند شمع روشن می کنند، در یک کلام ترجیح می دهند همنوعان خود را بهتر از هر چیز دیگری بسازند.

این مجموعه مستند زندگی و فعالیت افرادی را به تصویر می‌کشد که امید و انسانیت را در انسان‌هایی با پشتکار فراوان برای رسیدن به چیزهای خوب زنده نگه داشته‌اند.

سازندگان در طول 6 ماه کار پژوهشی سوژه های خود را از استان های سیستان، بلوچستان، کرمان، زنجان، مازندران، گیلان، گلستان و تهران انتخاب کردند تا فضای اصیل مناطق مختلف را به نمایش بگذارند و داستان های متفاوتی را برای مخاطبان روایت کنند.

«همسایه های خوب» که در 22 قسمت 30 دقیقه ای تولید شده است به زودی از یکی از شبکه های سیما پخش می شود.

سایر عوامل این مجموعه مستند عبارتند از: مشاور محتوای پروژه: شرمین نادری، مدیر تصویربرداری: مهدی آزادی، فیلمبرداران: پارسا کریمی و علی بوراساد، صدابرداران: قدیر قدری، امین جعفری و افشین ملکی، تدوین: محمد ابراهیم شهبازی، داود قادری و . محمد بابایی.صدا: طیبه محمدی، مدیر تولید: مصطفی سین فر و هادی الشمعدی، گرافیک: محمدابراهیم شهبازی، دانشیار: وحید شمشریان، پژوهش: تینا نادری، آزاده بهرامی، فاطمه صادقی، طاهره حسن پور و مانی فلاحی، روابط عمومی : سپیده الشریعه رضوی و تهیه کننده مرکز مستند و تلویزیون السوره.

دیدگاهتان را بنویسید