برنامه آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن آگهی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

یک برنامه یا نرم افزار یادگیری زبان انگلیسی ممکن است در نگاه اول شما را متقاعد به استفاده از آن نکند. بسیاری از مردم فکر می کنند که برنامه ها قدرت تدریس کافی ندارند و برای یادگیری زبان باید به کلاس بروید. این در حالی است که بسیاری از مردم دنیا با کمک اپلیکیشن ها در حال یادگیری مهارت های مختلف از جمله زبان هستند. همچنین می توانید از این طریق زبان خود را بهبود ببخشید. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مهمترین اپلیکیشن یادگیری زبان ایرانی آشنا کنیم.

اهمیت یادگیری زبان

یادگیری یک زبان جدید غیر از زبان مادری به یک امر ضروری در زندگی ما تبدیل شده است. تقریباً هر روز ارتباط با سایر نقاط جهان اهمیت بیشتری پیدا می کند و لازمه ارتباط صحیح، یادگیری و تسلط بر زبان مقصد است. یادگیری یک زبان چند دهه پیش به آسانی امروز نبود.

منابع خاصی برای این تجارت وجود نداشت و افراد زیادی هم نبودند که به سراغ آن بروند. به همین دلیل، هرکسی که زبان جدیدی یاد می گیرد مورد تحسین و تشویق دیگران قرار می گیرد، گویی کاری غیرممکن انجام داده است. اما شرایط امروز متفاوت است. یادگیری زبان ضروری است و حتی دو زبان خارجی در برنامه درسی دانش آموزان تدریس می شود.

انگلیسی یاد بگیر

زبان انگلیسی کاربرد جغرافیایی خود را از دست داد و برای مدت طولانی تبدیل به یک زبان جهانی شد. بیشتر محتوای علمی دنیا به زبان انگلیسی تولید می شود و برای دسترسی به این منابع باید به این زبان مسلط بود. برای مهاجرت به اکثر کشورهای پیشرفته، دانستن زبان انگلیسی ضروری است و یا مزیت محسوب می شود. اکثر مردم دنیا که زبان اول آنها زبان مادری آنهاست، سعی می کنند انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد بگیرند تا از رقابت جهانی عقب نمانند.

راه های یادگیری زبان انگلیسی

روش های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی در دنیا وجود دارد. از کلاس درس گرفته تا برنامه آموزش زبان انگلیسی. تقریباً تمام روش های آموزش زبان در دنیا رایج است و هرکسی باید متناسب با نیاز و شرایط جامعه روش مناسب را پیدا کند. در زیر به برخی از این روش ها اشاره خواهیم کرد.

تحصیلات مدرسه ای

اکثر کشورهای جهان انگلیسی را به عنوان زبان دوم به دانش آموزان آموزش می دهند. در کشورهای پیشرفته این آموزش از وضعیت خوبی برخوردار است و می تواند واقعا مفید باشد. اما در کشورهای کمتر توسعه یافته، کار چندانی برای زبان آموز نخواهد داشت. زیرا این آموزش به صورت اصولی و صحیح انجام نمی شود و صرفاً به عنوان مقدمه برای دانش آموزان عمل می کند.

دسته خاص

دروس خصوصی زبان در ایران از اوایل دهه 1980 شروع شد و به مرور زمان بر تعداد آنها افزوده شد. در آن زمان گروه های بزرگی مانند امروز وجود نداشت و بیشتر زبان آموزان در کلاس های خصوصی در مؤسسات کوچک تدریس می شدند. همچنین برنامه آموزش زبان انگلیسی هنوز وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد بسیار ابتدایی و سطحی است. کلاس های آموزش ویژه در دوران اوج خود طرفداران زیادی داشت اما در سال های اخیر به دلیل هزینه و زمان زیاد از محبوبیت آن ها کاسته شده است.

آموزش آنلاین حضوری

آموزش آنلاین تقریباً در این سه سال کرونا به اوج خود رسیده است. در زمانی که تمام دنیا به دلیل ویروسی در خانه بسته بود، کلاس های آنلاین به دست زبان آموزان می رسید و اجازه نمی دادند در این بین وقت آنها تلف شود. کلاس های آنلاین هم معایبی دارند.

برای برگزاری کلاس آنلاین به سخت افزار قدرتمند و اینترنت پرسرعت نیاز دارید و دانش آموزان برای حضور در کلاس باید کیفیت بالایی داشته باشند. به همین دلیل، بسیاری از افراد آموزش زبان حضوری را مفیدتر از آموزش زبان آنلاین می دانند. با این حال، کلاس آنلاین مزایای خاص خود را داشت. چنین سهولت دسترسی و امکان آرشیو مطالب، کار زبان آموز را بسیار تسهیل می کرد.

آموزش حضوری آنلاین

آنلاین نبودن یکی دیگر از ویروس های کرونا بود. به این ترتیب نیازی به حضور همزمان زبان آموز و استاد در بستر آنلاین نیست و دانشجو می تواند زمان خود را بر اساس اوقات فراغت خود تقسیم کرده و سرفصل های دوره را منتشر کند. این روش به طور کلی به دو صورت اجرا می شود. سایت و اپلیکیشن

سایت

در زمینه سایت، آموزش معمولا به صورت دوره است. دوره آموزش زبان تدارک دیده شده است که در هر زمانی که نیاز دارید می توانید در این دوره پیشرفت کنید. در این دوره ها معمولا یک معلم آنلاین وجود دارد که دروس شما را دنبال می کند. همچنین می توانید سوالات خود را از او بپرسید و دوره را از این طریق تکمیل کنید.

درخواست

اپلیکیشن یادگیری زبان سابقه طولانی دارد و اپلیکیشن های زیادی برای یادگیری زبان در خارج از کشور وجود دارد. برنامه آموزش زبان انگلیسی می تواند برای افرادی که می خواهند این زبان را یاد بگیرند بسیار مفید باشد. مشکل سفارش های خارجی این است که معمولاً به دلیل تحریم ها از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند. همچنین اکانت آنها را نمی توان به راحتی از داخل کشور خریداری کرد. به همین منظور اپلیکیشنی برای یادگیری زبان ایرانی به شما ارائه می کنیم. اپلیکیشن زبان ایرانی یکی از برنامه هایی است که می توانید برای یادگیری زبان آن را نصب کنید. با ما همراه باشید تا این برنامه را زیر ذره بین بگذاریم و قسمت های مختلف آن را بررسی کنیم.

بررسی اپلیکیشن یادگیری زبان

اپلیکیشن آموزش زبان یکی از گزینه های خوب شماست. این اپلیکیشن توسط تیمی از زبان شناسان طراحی شده است که بیش از 8 سال سابقه آموزش زبان را دارند. برای بررسی قسمت های مختلف این برنامه یادگیری زبان انگلیسی با ما همراه باشید.

در برنامه ثبت نام کنید

ثبت نام در این برنامه بسیار ساده و بدون پیچیدگی است. در واقع می توانید با کمک ایمیل یا شماره تلفن در این اپلیکیشن کاربردی ثبت نام کنید. البته می توانید با کمک گوگل نیز در این اپلیکیشن ثبت نام کنید و سپس با همان اکانت گوگل وارد شوید.

سطح مهارت های زبانی را تعیین کنید

در مرحله اول پس از ورود، از شما یک آزمون کوتاه برای سنجش سطح زبان خواسته می شود. این آزمون به صورت جدید و بسیار کاربردی طراحی شده است و زمان زیادی را نمی گیرد. با کمک این آزمون تا حد زیادی به سطح زبان خود پی خواهید برد و از این پس می توانید دوره های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دروس گروهی

دوره های زیادی در این اپلیکیشن برای شما نصب شده است که هر روز بر تعداد آنها افزوده خواهد شد. در این قسمت درس هایی از داستان های ساده و پیشرفته، مکالمه به زبان انگلیسی، درس هایی از وب سایت های معتبر، پادکست به زبان انگلیسی، سطح بسیار پیشرفته و کتاب های آموزشی در اختیار شما قرار گرفته است که برای شرکت در همه آنها کافیست آنها را به دوره های انتخابی خود اضافه کنید. . پس از آن روزانه دروس انتخابی دریافت خواهید کرد و می توانید پیشرفت خود را از قسمت اصلی بسنجید.

هدف روزانه

از طریق قسمت تنظیمات می توانید هدف روزانه خود را تعیین کنید. هدف روزانه در زبان شناس دارای 4 سطح پیش فرض است که شامل آهسته و ثابت (10 دقیقه در روز)، متوسط ​​(20 دقیقه در روز)، سخت (30 دقیقه در روز) و کار سخت (45 دقیقه در روز) است. در قسمت دیگر می توانید هر عددی را برای آموزش روزانه خود وارد کنید که یکی از مزیت های سفارشی سازی در برنامه می باشد.

فرآیند یادگیری

در بخش فرآیند یادگیری، ابزارهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل سطح زبان خود دارید. از تقویم گرفته تا امتیاز، همه این ابزارها به شما کمک می کنند تا بهتر و با تسلط بیشتر به یادگیری زبان انگلیسی ادامه دهید.

لایتنر

لایتنر یکی از قسمت های جذاب این اپلیکیشن است. با کمک این قسمت لغات مختلفی را یاد می گیرید و هرگز آنها را فراموش نمی کنید این روش در اصل روشی برای حفظ لغات و انتقال کلمات از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت است. با لایتنر، می‌دانید چه کلماتی را باید دوباره مطالعه کنید، چه کلماتی را تقریباً یاد گرفته‌اید و به چه کلماتی تسلط دارید.

خرید عضویت

اشتراک این برنامه در 2 طرح طلایی و نقره ای و در 3 دوره 1 ماهه، 3 ماهه و 1 ساله به شما ارائه می شود. اگر به تازگی در این اپلیکیشن ثبت نام کرده اید، 50 درصد تخفیف یک روزه هدیه ای از سوی تیم زبان شناسان است تا آموزش زبان را با هزینه کم تجربه کنید. دسترسی‌ها و افزونه‌های ویژه فقط در حالت اشتراک برای شما فعال هستند.

اخرین حرف

برنامه آموزش زبان انگلیسی برای زبان شناسان در اختیار شماست تا زبان خود را به نحو مطلوبی ارتقا دهید. این برنامه با روش هایی مانند تحریک، تقویت حافظه از جمله حواس پنج گانه و تکنیک های دیگر سعی کرده است تا یک اپلیکیشن فارسی کامل را برای شما در زمینه آموزش زبان انگلیسی ایجاد کند. امتیازات شما در این اپلیکیشن ذخیره می شود و از طریق این امتیازات می توانید به موضوعات جدید دست یافته و سطح آموزشی خود را ارتقا دهید. برای دانلود این نرم افزار پرکاربرد کافیست به وب سایت زبانشناس مراجعه کنید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید