قیمت سونی اکسپریا 5 مارک 4 احتمالاً نسبت به نسل قبل تغییری نخواهد کرد


Sony Xperia 5 Mark 4 مدتی پیش در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده مشاهده شد تا مشخص شود که فاصله زیادی با افشای آن نداریم. همانطور که انتظار می رفت، افشاگر وارد عمل شد و اطلاعاتی در مورد این گوشی در اختیار عموم قرار داد.

با توجه به مبلغ چینی در شبکه اجتماعی Weibo، گوشی Sony Xperia 5 IV همان قیمت مدل قبلی خواهد بود. از این رو، انتظار می رود این گوشی با قیمت 999 دلار یا 899 پوند عرضه شود.

خبرنگار Weibo بیشتر به قیمت Xperia 5 Mark 4 در بازار هنگ کنگ اشاره کرد. به گفته وی، قیمت گوشی جدید سونی 7599 دلار HK (968 دلار آمریکا) است. Xperia 5 Mark 3 نیز با همین قیمت عرضه شد. البته این گوشی هم اکنون در بازارهای آمریکا و انگلیس با تخفیف به فروش می رسد.

مقالات مرتبط:

Notebookcheck به نقل از رسانه های ژاپنی می نویسد که سونی در Xperia 5 Mark 4 از فناوری شارژ بی سیم، 12 گیگابایت رم و پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 (یا احتمالا Snapdragon 8+ Gen 1) در Xperia 5 Mark 4 استفاده می کند. هشت گیگابایت رم رم و پردازنده اسنپدراگون 888.

یکی از خبررسان Weibo ادعا می کند که سونی علاوه بر Xperia 5 Mark 4 روی گوشی دیگری کار می کند. این گوشی احتمالاً مدل جدید Xperia Pro خواهد بود. Xperia 5 Mark 4 ممکن است تا یک ماه دیگر معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید