خبرگزاری مهر ترجمه کتاب قیام حسینی حضرت آیت الله خامنه ای به اسپانیایی اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه اربعین سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام کتاب قیام حسینی حضرت آیت الله خامنه ای (مظله) عالی) به اسپانیایی برای معرفی آن به مخاطبان آمریکای لاتین.

این اثر با همکاری مؤسسه ایمان جهادی منتشر شده است.مو قرمز) و انتشارات بین بین المللی زبان اسپانیایی المناره به زبان اسپانیایی ترجمه شده است که ترکیبی از دو بیانات مقام معظم رهبری در موضوع قیام امام حسین (ع) است.آ) در سال 1998 و 1999 معرفی شد و به یک گفتمان واحد در سبک تطبیقی ​​تبدیل شد. اکثر فن در این سخنرانی‌ها نظریه‌های دستیابی به قدرت و شهادت در راه قیام را رد می‌کنند و با ارائه نمونه‌هایی از سخنان امام حسین(ع)آ)هدف آنها قیام در برابر انحراف است.

این کتاب قیام امام حسین نام دارد.آ) از طرف خانم گلپر ماریا روخاس از کلمبیا به اسپانیایی ترجمه شده است که به زودی توسط انتشارات BIN منتشر خواهد شد بین المللی لایت هاوس اسپانیایی در دسترس مخاطبان اسپانیایی زبان، به ویژه در منطقه آمریکای لاتین است.

این اثر در 85 صفحه تنظیم شده و با توجه به موضوع آن، انتظار می رود با استقبال خوب مخاطبان اسپانیایی زبان به ویژه شیعیان منطقه آمریکای لاتین مواجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید