تغییر ترکیب تیم ملی برای دیدار با سنگال / فرصتی برای بازیکنان جدید – خبرگزاری مهر، اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، دومین آزمون جدی این تیم فراخوانده شده به اردوی تیم ملی توسط کارلوس کی روش روز سه شنبه خواهد بود. تیم ملی ایران پس از پیروزی مقابل اروگوئه باید به مصاف قهرمان آفریقا برود.

دیدار با سنگال از بسیاری جهات برای تیم ملی مهم است. هم اینکه قهرمانی در آن می تواند وضعیت روحی تیم ملی را بهبود ببخشد و اعتماد به نفسش را افزایش دهد و هم اینکه می تواند فرصتی برای کی روش باشد تا بازیکنان بیشتری را محک بزند و به تیم اصلی نزدیک شود.

این دیدار آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی برای حضور در جام جهانی خواهد بود و هنوز مشخص نیست در روزهای منتهی به شروع مسابقات، بازی تدارکاتی دیگری برای این تیم تدارک دیده شود یا خیر. به همین دلیل که روچ سعی خواهد کرد از افراد بیشتری برای شناخت بهتر تیم ملی استفاده کند.

تغییر ترکیب تیم ملی برای رویارویی با سنگال / فرصت برای بازیکنان جدید

دروازه بان هایی که تست نشده اند

اگرچه در دیدار مقابل اروگوئه، علیرضا بیرانوند در بیشتر بازی ها درون دروازه ایستاد و در 30 دقیقه پایانی جای خود را به امیر عابدزاده داد، اما دو دروازه بان دیگر در اردوی این تیم حضور دارند که در دیدار تدارکاتی مورد آزمایش قرار نگرفتند. . سید حسین حسینی و پیام به دو دروازه بان نیاز دارند که تست شوند تا روشه بتواند سه نفر از آنها را برای جام جهانی انتخاب کند و یکی را انتخاب کند.

آیا خط دفاعی تغییر می کند؟

سرمربی تیم ملی در دیدار مقابل اروگوئه به شجاع خلیل زاد و محمد حسین کنی زادگان میدان داد تا بهترین مهاجمان جهان را محک بزنند. با توجه به مصدومیت جزئی خلیلزاد باید دید از فرمول جدیدی استفاده خواهد کرد یا خیر. البته برخی از مدافعان حاضر در اردوی تیم ملی پیش از این با کی روش کار کرده اند و سرمربی تیم ملی آنها را به خوبی می شناسد، اما برای تصمیم گیری باید شایستگی های آنها در یک دیدار جدی مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد. مثل بازی سنگال.

تغییر ترکیب تیم ملی برای رویارویی با سنگال / فرصت برای بازیکنان جدید

آسیب هایی که ترکیب را تغییر می دهند

برخی از ملی پوشان مد نظر کی روش در دیدار قبل مصدوم شدند و مورد استفاده آنها قرار نگرفتند. با این حال آنها به احتمال زیاد در دیدار مقابل سنگال به میدان خواهند رفت. یکی از این بازیکنان امید ابراهیمی است که به احتمال زیاد در این بازی از او استفاده خواهد شد. با وجود عملکرد خوب این تیم در دیدار اروگوئه، خط دفاعی این تیم با حضور بازیکنانی چون نورولی و امیری در پایان بازی بهتر شد.

همین اتفاق می تواند کی روش را مجبور به ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی تیم ملی برای اعزام بازیکنان جدید به زمین کند. در خط مقدم هنوز مشخص نیست سردار آزمون از ابتدا در ترکیب خواهد بود یا در اواسط بازی به میدان اعزام می شود.

قطعا دیدار با سنگال فرصت مهمی برای کی روش است تا بتواند بازیکنان بیشتری را به میدان بفرستد و لیست نهایی خود را برای حضور در جام جهانی انتخاب کند و با توانایی های آنها بیشتر آشنا شود.

دیدگاهتان را بنویسید