ویژگی های جدید هوش مصنوعی به لایت روم اضافه شده است


Adobe ویژگی های جدید هوش مصنوعی را برای لایت روم (Lightroom) که هدف آن افزایش سرعت خسته کننده ترین قسمت های ویرایش عکس است. با وجود این قابلیت ها، برخی از وظایف مانند پوشاندن جریان کار و حذف عناصر ناخواسته از عکس ها بهبود یافته اند.

قابلیت مخفی کردن لایت روم با ابزارهای جدیدی مانند Select People، Select Objects و Select Background با یک کلیک بهبود یافته است. ویژگی People Select می تواند به طور خودکار لایه های ماسک های بسیار دقیق را حتی در مناطق خاص شناسایی و ایجاد کند. با استفاده از این ویژگی، تنها با یک کلیک می توان چهره، بدن، پوست، چشم ها، دندان ها، لب ها، مو و موارد دیگر را تشخیص داد و نیازی به ایجاد دقیق ماسک ها را از بین می برد و به طور کلی فرآیند ویرایش عکس را سرعت می بخشد.

مناطق موضوعی مانند لب ها یا چشم ها برای انتخاب و ویرایش بدون ایجاد دستی ماسک لایه در دسترس خواهند بود

اشیا را به طور مشابه انتخاب می کند و با استفاده از ابزار Brush Select اشیاء را در لایت روم پنهان می کند. به گفته Adobe، هوش مصنوعی لبه های انتخاب های شما را به طور خودکار اصلاح می کند تا ماسکی ایجاد کند که می تواند جزئیات جزئی مانند مو و مژه را نیز تشخیص دهد.

Select Background یک ویژگی شبیه به هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می دهد تنها با یک کلیک یک ماسک پس زمینه ایجاد کنند.

ابزار Select Objects پنهان کردن اشیا از عکس‌های شما را بسیار آسان‌تر می‌کند

از پیش تنظیم های جدید لایت روم برای سرعت بخشیدن به ویرایش عکس

تنظیمات پیش‌تنظیم عکس تطبیقی ​​در Lightroom و Lightroom Classic در Windows، Mac، iOS و iPadOS نیز در دسترس خواهند بود. این ویژگی با معرفی از پیش تنظیم‌های جدید، مانند برنامه‌های فیلتر زیبایی موبایل برای بهبود سریع کل سوژه یک عکس یا مناطق خاصی از صورت استفاده می‌شود. با وجود این تنظیمات از پیش تعیین شده، کاربران می توانند تنظیمات از پیش تعیین شده مانند سفید کردن دندان ها و تقویت ابرو را با یک کلیک انجام دهند.

در نهایت، یک ویژگی مشابه Content-Aware Remove که اخیراً به فتوشاپ معرفی شده است، در بسیاری از برنامه های لایت روم آمده است و به سازندگان این امکان را می دهد که به سرعت سوژه های تصویر را بدون نیاز به ماسک کردن دستی حذف یا جایگزین کنند.

همه ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی طی چند روز آینده برای Lightroom و Lightroom Classic در Windows، Mac و Adobe Camera RAW در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید