هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی – خبرگزاری مهر، اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سانا، این قبیله سوری مخالفت خود را با شرکت در هر گونه نشستی به فرماندهی نیروهای اشغالگر آمریکایی در استان الحسکه تایید کرده و هدف آن را ایجاد تفرقه بین طوایف دانستند. و قبایل بین آنها اختلاف ایجاد کند.

در همین راستا، قبیله «تای» در بیانیه‌ای با تاکید بر مبارزه با تروریسم، به مخالفت با حامیان خود به‌ویژه نیروهای آمریکایی که از شعار دموکراسی ساختگی برای سیاستی موسوم به غارت و چپاول و اشاعه فرهنگ استفاده می‌کنند، پرداخت و تاکید کرد: کشتار و کشتار در منطقه برای پنهان کردن جنایات خود.

این طایفه در بیانیه خود مخالفت خود را با شرکت در هرگونه جلسه و تجمع تحت نظارت نیروهای اشغالگر آمریکایی تایید کرده و آن را عاملی برای تضعیف موقعیت ملی و در راستای اجرای طرح آمریکایی با هدف تفرقه افکنی و غارت دانسته است. سوریه. منابع ملت سوریه

در این بیانیه آمده است: متجاوزان آمریکایی سرزمین ما را بدون مقاومت مردمی ترک نخواهند کرد، بنابراین ما از آنها می خواهیم که در هر نقطه از سوریه به آنها حمله کنند زیرا آنها فقط زبان زور را می فهمند. آنها باید اخراج شوند همانطور که ما عثمانی ها و فرانسوی ها را بیرون کردیم. ما در تلاش برای بیرون راندن مهاجمانی هستیم که با هدف اشغال سرزمین های ما، غارت ثروت ما و حمایت از تروریسم وارد سوریه شده اند.

در این بیانیه آمده است که موضع قبیله مذکور به بشار اسد رئیس جمهور سوریه وفادار است.

دیدگاهتان را بنویسید