بیرانوند: ترانسفر خودرو را از کجا آوردیم؟!



علی رضا به نقل از ایسنا بیرانوندپس از تساوی 2-2 این تیم مقابل استقلال در دربی 99، دروازه بان پرسپولیس گفت: این یکی از بهترین بازی های پرسپولیس در چند سال اخیر بود که در دربی بازی کرد. من واقعا از این بازی لذت بردم. وقتی به تنهایی بازی کردم، از بازی تیمی لذت بردم. بازی خوب. استقلال دو سه موقعیت داشت تا از دو فرصت استفاده کند. پرسپولیس بازی مالکیتی انجام داد. می توانستیم نیمه اول را تمام کنیم. باز هم خدا را شکر با آن بازی خوبی که انجام دادیم شکست نخوردیم. بازیکنان سخت کار کردند. داشتم خودم را اذیت می کردم. چون بازی خوبی انجام دادیم. در نهایت از کراوات راضی بودم.

وی با انتقاد از رسانه هایی که بازیکنان تیم ملی را مقابل پیشکسوتان قرار می دهند، گفت: یک سوال از شما دارم. از شما رسانه های عزیز یک درخواست دارم. بعد از جام جهانی همه بازیکنان را در مقابل همه پیشکسوتان قرار می دهید. پیشکسوت به مراسم ترحیم می رفت، جلوی او را می گرفتی و می گفتی ملی پوش پول زیادی به دست آورده است. در مورد نقل و انتقالاتی که می پرسید (اشاره به اهدای نقل و انتقالات وارداتی خودروهای خارجی به بازیکنان تیم ملی) پاداشی بود که به عنوان تعهد برای صعود به جام جهانی مطرح شد. ما هنوز انتقال را تایید نکرده ایم.

و این دروازه بان ملی پوش با بیان اینکه قبل از بازی با آمریکا هر بازیکن تیم ملی 7 هزار دلار کمک خیریه کرد، گفت: برای بازی با ولز 15 هزار دلار گرفتیم. آیا می دانید قبل از بازی با آمریکا بیش از 6 میلیارد تومان به یک موسسه خیریه قول دادیم تا مردم را خوشحال کنیم؟ این 15000 دلار از جیب دولت نبود، بلکه در اختیار فیفا و AFC است و بازیکنان هندبال و سایر رشته ها می توانند از فدراسیون خود پول بگیرند.

بیرانوند وی در پاسخ به اینکه بسیاری از رشته های دیگر از دولت برای پرداخت نقل و انتقالات خودرو و پاداش به بازیکنان تیم ملی انتقاد کردند، گفت: این پول از جیب دولت نیست. ما چهار سال سخت کار کرده‌ایم و کنفدراسیون فوتبال آسیا بسیار مفید است. رئیس انجمن والیبال و هندبال هم می تواند این پول را از انجمن خود بگیرد. همه ورزشکاران رشته های دیگر می توانند این پول را بگیرند و این حق آنهاست. ما قبل از بازی با آمریکا 7000 دلار خرج کردیم که حدود 6 میلیارد دلار بود. اما شما می روید و تقاضا می کنید که به بازیکنان پول زیادی داده شود!

وی در خصوص اینکه مسئولان فدراسیون از جمله مهدی محمد نبی گفته اند بازیکنان برای واردات خودرو نقل و انتقالاتی دریافت کرده اند، گفت: آیا به ما نقل و انتقالی دادند تا برگردیم؟ حالا از آقای نبی بپرسید که حواله پولی که به ما دادند را بدانید؟ آنها قرار بود این نقل و انتقالات را قبل از جام جهانی و باز هم بعد از بازیکنان دوستانه ای که هنوز حرفی نزده اند ارائه دهند. آقای سجادی گفته بود درست می شود اما نشد و هیچ مخالفتی نداشت. خیال مردم راحت شود که بچه ها پول خوبی نگرفتند!

دیدگاهتان را بنویسید