سریال سازی پلتفرم جدید در شبکه داخلی / بررسی محتوای خارجی – خبرگزاری مهر، اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی انتشار صوت و تصویر در فضای مجازی.ساترا) نشست جدید برنامه «الثمینه» با حضور مدیران ساترامحمد شهبازی و سعید شهبازی، مدیرعامل و مدیر محتوای فیلم ناب. میکائیل دیانی معاون ارتباطات انجمن سینمای جوانان ایران، اکبر حبیب الله مدیر عامل انتشارات سروش و سید محمد هادی میر طاهری نماینده دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در سالن جلسات ساترا بازداشت شده است.

سعید شهبازی مدیر محتوای فیلمناب در این برنامه حضور دارد دور و بر از ویژگی های این رسانه سمعی و بصری فراگیر گفت: فیلم ناب بستری در زمینه ارائه محتوا است ویدئو فعال است که به آن VOD نیز می گویند. ما نزدیک به سه سال است که در این زمینه فعالیت داریم و در این زمینه فعال هستیم و هم اکنون دو سریال و دو برنامه تلویزیونی آماده پخش داریم که در مراحل پایانی مجوز گرفتن هستند. ساترا او

در ادامه برنامه، میکائیل دیانی، معاون ارتباطات انجمن سینمای جوانان ایران گفت: با مشاهداتی که در پلتفرم فیلم ناب انجام دادم، بخش جداگانه ای به فیلم کوتاه ندیدم، در حالی که این حوزه مخاطبان زیادی دارد و می توان خروجی آینده را پیش بینی کرد. سینمای ایران از تولیدات فیلم کوتاه.

همانطور که اکبر حبیب الله، مدیر عامل انتشارات سروش در این قسمت از ثمینه گفت: مستندمجموعه ای از فعالیت ها و کارکردهایی است که در عرصه هنر به ویژه در ساخت فیلم و سریال می تواند در تمامی مراحل قبل از تولید، در حین تولید و پس از تولید اثر صورت گیرد.

وی افزود: انتشارات سروش آماده همکاری با پلتفرم های نمایش خانگی برای تبدیل متون تولیدات خود به کتاب است و از توانایی انتشارات سروش به مستند از سریال ها و برنامه های آنها استفاده کنید.

مهدی سیفی، مدیرکل کنترل و اجرا ساترا وی در بخشی دیگر از برنامه با ارائه پروپوزال برای پلتفرم فیلمناب خاطرنشان کرد: پلتفرم فیلمناب را به عنوان اولین رسانه داوطلبانه پیشنهاد می کنیم تا قبل از بارگذاری در اداره کل نظارت و اقتباس، محتوای خارجی و محتوای خارجی را پیش بازبینی کند. ساترا نمایش می دهد؛ ما روی این بخش کار خواهیم کرد و محتوای ارائه شده توسط تیم را در اسرع وقت بررسی خواهیم کرد ساترا متشکل از داوران ارشد و ارزیابان صدا و سیما بررسی و موارد لازم به سکو منتقل می شود.

پس از آن اسماعیل کیایی مدیر صدور پروانه ساترا او درباره فیلمنپ گفت: به من سیستم رتبه بندی که ما در این پلتفرم پیاده سازی کرده ایم قسمتی از این مدیا دارای امتیاز متوسط ​​به بالا است و در شرایط خوبی قرار دارد. نسبت محتوای ایرانی به محتوای خارجی در فیلم ناب بیشتر است و این نکته مثبتی برای رسانه ها و یکی از موارد آنچه ما در ارزیابی رسانه می خواهیم این است که نسبت محتوای ایرانی در بسترها افزایش یابد.

سید محمد هادی میر طاهری همانطور که نماینده دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: شورای فرهنگ عمومی در حال حاضر با تولید محصولات باکیفیت و با محوریت محصولات خانواده محور به ویژه در حال ایجاد بستری برای تشکیل نهضت ملی تولید محتوا است. در حوزه کودک و نوجوان و کارگردانی این محصولات می تواند الگویی از زندگی ایجاد کند.

محمدصادق افراسیابی، کارگزار کاربران و تشکل اجتماعی ساترا در ادامه برنامه «ثمینا» توضیحاتی درباره سامانه کنترل عمومی ساترا (صبرا) ارائه و ذکر شد: صبرا سیستم در ساترا انتقادات و شکایات مردم را جمع آوری می کند. در همین راستا پیشنهاد می کنیم پلتفرم ها بنری را در پایین صفحه اصلی رسانه خود قرار دهند تا مخاطبان پلتفرم نظرات و احتمالاً شکایات خود را از طریق این سامانه ارسال کنند. ساترا اعلام

سعید شهبازی در پایان از همکاری انجمن سینمای جوانان، انتشارات سروش و شورای فرهنگی عمومی استقبال کرد و گفت: هر چه تعامل بیشتر باشد. ساترا به عنوان یک نهاد نظارتی و سایر نهادهای فرهنگی و رسانه ای به حل بسیاری از مشکلات صنعت نمایش خانگی در کشور و رونق بیشتر این حوزه کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید