علی نصریان به عضویت هیات سیاستگذاری جشنواره آیین‌ها و نمایش‌های سنتی درآمد – خبرگزاری مهر، اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل نمایش، محمود سالاری، معاون امور هنری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی. هنر به گزارش خبرگزاری مهر. یکشنبه گذشته چهاردهم اسفند ماه اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد هنری را ارائه کردند

در این مراسم که با حضور محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و رئیس جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی و احمد جولی دبیر بیست و یکم برگزار شد. -جلسه اول در این دوره از جشنواره علی ناصریان، داود فتح علی‌بیگی، غلامرضا منتظری، حسن قندیان، محمدباقر گرمی و هوشنگ جاوید به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی معرفی شدند.

متن این حکم به شرح زیر است:

نمایش ایرانی دریچه گرانبهای گنجینه هنر ایران است، گنجینه ای گرانبها که زیباترین و ناب ترین آفریده های هنرمندان بزرگ و خوب این سرزمین را در طول قرن ها در خود جای داده است. تا حد امکان و شاید بیشتر در پویایی و قابلیت اطمینان آن.

جای بسی خرسندی و تشکر است که با حضور و همراهی ارزشمند خود به عنوان “عضو هیات سیاستگذاری بیست و یکمین جشنواره آیین ها و نمایش های سنتی” ما را در این رویداد معتبر ملی یاری می کنید.

امید است با حضور و همراهی شما و ارائه پیشنهادات سازنده و موثر شاهد برگزاری هر چه بیشتر این رویداد ارزشمند هنری باشیم.

پیروزی و عزت شما را از درگاه پروردگار مهربان آرزومندم.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی آیین ها و نمایش های سنتی سال آینده در تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید