درهای خانه چه رنگی است؟


درب ها بخش مهمی از فضای داخلی خانه های ما هستند و زیبایی آن ها می تواند ورودی های جالب و جذابی به اتاق ها و قسمت های مختلف خانه بدهد. در این مقاله پاسخ سوالات اصول رنگ آمیزی درب و درب های داخلی و چهارچوب آنها را می خوانید.

آیا چارچوب درب بیرونی باید همرنگ درب باشد؟

بیرون و قاب آن لزوماً نباید همرنگ باشند. رنگ آمیزی نمای بیرونی و قاب با رنگ های متضاد رایج است. رنگ‌های متضاد خانه را متمایزتر، زیبایی شناختی‌تر می‌کنند، بر ویژگی‌های معماری خانه تأکید می‌کنند و به حاشیه‌ها عمق و بعد می‌بخشند.

آیا دیوارها، چارچوب و درها باید یک رنگ باشند؟

آیا درها و چارچوب آنها باید یک رنگ باشد؟

آره! تطبیق دیوارها و قاب بندی یک روند محبوب است. چه رنگ خنثی روشن یا تیره انتخاب کنید، هیچ اشکالی ندارد که دیوارها، قرنیزها، پنجره ها، چارچوب درها، درها و حتی سقف ها را با هم هماهنگ کنید.

بهترین رنگ قاب درب چیست؟

– سفید کلاسیک
بژ خاکستری
– آبی
– صورتی روشن
– قرمز
– سیاه
سیر زرد

رایج ترین رنگ قاب چیست؟

رنگ قاب درب می تواند هر رنگی باشد که قابل تصور باشد. با این حال، برخی از محبوب ترین رنگ های خنثی سفید، سیاه، کرم یا خاکستری هستند. قاب های چوبی رنگ نشده یا طلایی و نقره ای نیز انتخاب های محبوبی هستند.

آیا درها باید روشن تر یا تیره تر از دیوارها باشند؟

آیا درها و چارچوب آنها باید یک رنگ باشد؟

هیچ قانون سختی در این مورد وجود ندارد. فقط سلیقه خودتان در این موضوع تعیین کننده است.

محبوب ترین رنگ درب داخلی چیست؟

رنگ سفید همیشه رنگ استاندارد درب های داخلی بوده است. اکثر مردم این رنگ خنثی را انتخاب می کنند تا ظاهری تمیز به فضا ببخشند.

چه رنگی را نباید برای درب ورودی انتخاب کرد؟

بهتر است از رنگ های بحث برانگیز اجتناب شود. این رنگ ها شامل روشن ترین رنگ ها مانند صورتی، بنفش یا زرد است. اگر به زودی خانه خود را می فروشید، حتما از رنگ خنثی برای رنگ آمیزی ورودی استفاده کنید.

چرا رنگ ورودی مشکی نیست؟

آیا درها و چارچوب آنها باید یک رنگ باشد؟

رنگ مشکی به سرعت اشعه ماوراء بنفش را جذب می کند و لایه زیرین را ترک می کند و باعث می شود درب به درستی باز نشود.

آیا رنگ درب ورودی باید روشن تر یا تیره تر از رنگ خانه باشد؟

اگر رنگ بیرونی خانه شما خنثی است، رنگ درب ورودی را انتخاب کنید که جلب توجه کند. رنگ متضاد خانه شما از نظر زیبایی به آن نیاز دارد. به طور کلی اگر متریال های اطراف درب ورودی تیره است، بهترین گزینه انتخاب رنگ روشن تر برای درب ورودی است و بالعکس. از گزینه های غیر معمول نترسید!

فریم سفید بهتر است یا سیاه؟

نمای قاب مشکی شیک و رسمی و نمای قاب سفید غیررسمی و شیک است. هر دو قاب سیاه و سفید حس مدرن و ظاهری ساده و سرگرم کننده دارند. قاب مشکی بر ویژگی‌های تیره‌تر تأکید می‌کند و با ویژگی‌های روشن‌تر تضاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید