نسخه بهار «تئاتر اهل مدینه» در تئاتر جامعه ایرانیان به نمایش درآمد – خبرگزاری مهر، اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر در آستانه سال 1402 با تولید و انتشار اثری موسیقایی-تصویری با صدا در معرض دید عموم قرار دادند. مسعود فروتن کارگردان و بازیگر و با آهنگسازی امیر بهزاد بحری و هنرمندان تئاتر.

مسعود فروتن راوی متن، امیر بهزاد آهنگساز، مسعود مرمری مدیر فیلمبرداری، فرشید صفی زاده تصویربردار، پرویزغری راد تصویربردار، نادر بهرامی تنظیم، سپنتا عباسی بازیگر کودک و فریدون. نصیری مدیر فیلمبرداری است. نویسنده، شرار خاشقنابی تدوین فیلمنامه و علیرضا سعیدی مدیر پروژه اجرایی این ویدئو هستند.

و در متن موزیک ویدیو اهالی تئاتر ماه با صدای مسعود فورتون نوشت:

درود بی کران من به بزرگواران تئاتر ایران زمین؛ درود بهاری بر همه شما تماشاگران و فرهیختگان هنرهای نمایشی که چشم و چراغ ما هستید.

این «تئاتر شهر» است، مظهر ناب هنر پرفورمنس. آنچه اکنون به شما می گوییم بهانه ای است برای یادآوری سالی که آخرین روزهایش را در آن می گذرانیم. بازنگری در داستان صحنه‌هایی است که مملو از خاطرات هنرمندان ارزشمند تئاتر است که آثار خود را با زیبایی تمام روایت کرده‌اند. مروری بر داستان، شما مخاطب افتخاری هستید که با حضور ارزشمندتان آن را در دل ما ماندگار کردید. بزرگداشت و تجلیل از بزرگانی که امسال چراغ صحنه ایران را با نور عشقشان روشن نگه داشتند.

در ایام بهار از همین جا از تئاترشهر به همه شما مردم عزیز ایران درود می فرستیم. درود ویژه از قلب تئاتر ایران زمین. از یک قصر فوق العاده، درود بر هواداران چشم باز هنرهای نمایشی که همگی دوستان واقعی هستند و هرگز چشمان دوست داشتنی خود را از تئاتر شهر برنداشتند.

بزرگواران و بزرگواران روی صحنه! نیم قرن از حضور موثر و پر برکت شما در تیاتارشهر این بنای عزیز و دوست خوبمان می گذرد.

دوستداران تئاتر شهر! در سالی که گذشت تمام تلاش خود را کرده ایم تا خدمتگزاری شایسته برای شما بینندگان ارجمند و هنرمندان فرهیخته باشیم. روزهایی که لبخندت ما را سرشار از شادی و نشاط می کرد و غم هایت قلب ما را آزار می داد.

ما اهالی تئاتر شهر در آستانه فصل بهار صمیمانه به شما هنرمندان و تماشاگران عزیز تبریک می گوییم. باشد که قلب عاشق شما را در بهترین لحظات برکت دهد. هنرت قوی، حضورت پررنگ و دلت سرشار از آرامش خداوند. حق شماست که آن را حفظ کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید