آیا میدانستید؟! (گفتگو) | فارس نیوز


فارسپلاس. رسانه های دیگر-کیهان نوشت: وی گفت: محمد خاتمی از سران فتنه آمریکا که اسرائیلی است در سال 88 گفت: اسلامی که در انقلاب 57 در کنار جمهوری ایستاد، اسلامی بود که باید خود را با جمهوریت تطبیق می داد. اسلام سنتی بود! “

من اول گفتم؛ با تأکید مکرر امام (ره) و نص صریح قانون اساسی، اسلامی که در کنار جمهوری قرار گرفت، اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) بود. یک کلمه بگو، نه یک کلمه بیشتر.» ثانیا؛ حذف قوانین اسلام از ساختار نظام یعنی «اسلام سنتی»! یعنی ترک اسلام که یهودیان و مشرکان در آغاز اسلام به پیامبر صلی الله علیه و آله پیشنهاد کردند و بعداً توسط بنی امیه و بنی عباس و پس از پیروزی انقلاب اجرا شد. ، به ایران توصیه شد. بارها توسط قدرت های استکباری.!

از جمله اوباما و جان ساورز (مذاکره کننده ارشد انگلیس) تاکید کردند که هدف واقعی آنها از تصویب برجام عادی سازی جمهوری اسلامی ایران است!

گفت: خاتمی شرمنده فرقه بنی امیه نیست؟!

گفتم: شرمنده؟! مردم عزیز! از محمد خاتمی که طبق اسناد موجود به میرحسین موسوی فراماسونر می پیوندد و فتنه 88 آمریکایی اسرائیلی را علیه ایران اسلامی به راه می اندازد، به سمت عاشورای حسینی سنگ پرتاب می شود و مردم را می کشند و ابطحی تامین مالی فتنه را می فرستد. پادشاه عربستان سعودی نتانیاهو رسما و علنا ​​از آنها به عنوان بزرگترین پایتخت اسرائیل یاد می کند و شیمون پرز می گوید که آنها از طرف اسرائیل با جمهوری اسلامی می جنگند و … غیر از خیانت و خیانت چه انتظاری می توان داشت؟ !

گفت: چرا در برابر این همه سند سکوت کرده و از پاسخگویی به آنها خودداری می کنند؟!

گفتم: مردی که از ترس طلبکاران پنهان شده بود به دوستش گفت. اگر کسی پیش من آمد بگو که رفته است! دوستش گفت؛ اگه بپرسه کجا رفته چی بگم؟! او گفت؛ به او بگو حتی نمی داند کجا رفته است!

انتهای نامه




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید