برکناری 15 مدیر در خوزستان – خبرگزاری مهر ، اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری در شبکه اجتماعی خود نوشت: بررسی عملکرد مدیران از اهداف دور دوم سفرهای منطقه ای است. مطابق با ارزیابی ها و رایزنی های استاندار خوزستان باعث تغییر 15 مدیر در استان خوزستان و جایگزینی آنها با مدیران جدید و انقلابی می شود.

وی نوشت: طبق دستور رئیس جمهور این تغییرات در اسرع وقت توسط نهادهای ذیربط اجرایی خواهد شد.

همچنین سپار خلجی رئیس شورای رسانه دولت نیز حضور دارد شکبا شبکه های اجتماعی خوزستان نوشت: پیش از سفر رئیس جمهور به خوزستان، استانداران استان مورد ارزیابی قرار گرفتند. با مشورت استاندار محترم و در مرحله اول 15 مدیر منطقه در لیست عزل قرار گرفتند که 3 نفر از این مدیران امروز برکنار شدند. رئیس جمهور در ابتدای سال اعلام کرد که دولت مردم برای هیچ مدیری چک سفید امضا نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خانم ابراهیم رئيس جمهور آنها به همراه 11 وزیر و پنج معاون خود روز پنجشنبه از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شدند. این هفتمین پرواز است رئيس جمهور رئیس جمهور و سفر دوم تخته سیاه دولت سیزدهم در استان خوزستان.

افتتاح 70 کیلومتر از پروژه مهم دو خطه اندیمشک اهواز، افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح پروژه های آبرسانی به چند روستا و بازدید نظارتی از پروژه آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای 160 واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران شهرستانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه های سفر دوم رئيس جمهور رئیس جمهور در خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید