هدف از برگزاری مسابقات در مرکز رسانه رسیدن به شعار امسال است – خبرگزاری مهر ، اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر ، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه با اشاره به برگزاری این مسابقات در فرهنگسرای رسانه گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال در محل فرهنگ رسانه برگزار شد. مرکز با متخصصان رسانه حضور تیم هایی از پیشکسوتان فرهنگ، هنر، رسانه، رسانه و ورزش. در این مسابقات 29 تیم شرکت کردند و در مراحل مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در فرهنگسرای رسانه این فرصت را فراهم کرد تا میزبان جمعی از اصحاب رسانه و فرهنگیان و گردهمایی مجدد آنها باشیم. گردهمایی رسانه های سمعی و بصری نه تنها باعث احیای همکاران قدیمی رسانه های تصویری شد، بلکه فضایی برای تبادل اطلاعات و هم افزایی فراهم کرد.

رئیس رسانه فرهنگسرای گفت: امسال سومین دوره این مسابقات در رسانه فرهنگسرای برگزار شد و در سال های گذشته میزبان دو جام رمضان دیگر در رسانه فرهنگسرای بودیم. البته این دور از مسابقات با حضور پرشور تیم ها نسبت به دو دوره قبل برگزار شد که جای خوشحالی دارد.

الشکیبایی با اشاره به حضور تیم هایی از موسسات صنعتی در این دوره از مسابقات گفت: طی فراخوانی که منتشر شد تیم هایی از صنایع تولیدی کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند و خوشحالیم که توانستیم میزبانی آن را داشته باشیم. در سالی که رهبر فرزانه انقلاب آن را «کنترل تورم و رشد تولید» نامیدند و این موضوع اهمیت توجه به صنایع تولیدی در کشور را به ما نشان می‌دهد، حضور تیم‌هایی از این بخش اتفاق خوبی است. برای این دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال جام رمضان.

وی افزود: این حادثه فضایی را برای تکریم صاحبان تولید فراهم کرد و از ابتدای سال آنها را تشویق کرد تا با تمام توان در سال 1402 تولید را آغاز کنند و برای رسیدن به شعار سال و مصوبه سال گام بردارند. ” رشد تولید. شکی نیست که ورزش با روح پاکی که دارد می تواند گروه های مختلف را پیوند دهد و فضا را برای تعاملات مشترک فراهم کند.

رئیس فرهنگسرای رسانه در خاتمه گفت: علاوه بر توجه به مقوله فرهنگ، هنر و رسانه که رسالت و مأموریت سازمانی این فرهنگسرا است، به دلیل امکاناتی که از آن برخوردار است، توجه ویژه ای نیز دارد. به موضوع فرهنگ، هنر و رسانه. توجه به مقوله ورزشی و همواره آماده برگزاری رویدادهای ورزشی در رشته های مختلف می باشد. به یاری خداوند این مسابقات همه ساله با حضور مراکز دولتی و خصوصی در ایام ماه مبارک رمضان و یا سایر رویدادهای مهم ملی و مذهبی در رسانه فرهنگسرای برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید