– صدور 397 مجوز تاسیس مهدکودک در استانداری بوشهر


علی مهدی مدیرکل آموزش و پرورش استانداری بوشهر صبح امروز در گفت و گو با فارس اظهار داشت: مهدکودک بدون مجوز در استان اجازه فعالیت ندارد و در صورت افشای اقدامات قانونی انجام می شود.

وی با بیان اینکه هر دانش آموزی که تمایل به ثبت نام در مدرسه دارد باید در سامانه سیدا ثبت نام کند، گفت: سهم استانداری بوشهر از ثبت نام دانش آموزان در سامانه سیدا در سال تحصیلی جاری 14 هزار و 900 نفر بوده و خوشبختانه با برنامه ریزی در مکان تا به امروز 141916 دانش آموز ثبت نام کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از ثبت نام 100 درصدی دانش آموزان بوشهری در سامانه سیدا خبر داد و افزود: ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته 51 درصد بوده است اما در سال تحصیلی جاری این تعداد به 100 درصد رسیده است.

موحدی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد مهدکودک ها پروانه بهره برداری صادر شده است، گفت: 440 درخواست برای اعمال مجوز در سامانه شرکت سهامی آموزش و پرورش از سوی موسسان ثبت شده و تاکنون برای آنها مجوز صادر شده است. 397 مهدکودک در استان.

وی با تاکید بر ماندگاری محیط مهدکودک گفت: ایمنی مهدکودک های استانداری در اولویت آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: برای اولین بار در سال تحصیلی جاری بیش از 14 هزار محتوای آموزشی یکسان در مهدکودک های استانداری تولید و آموزش داده شد.

ts/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید