OnePlus Nord 3 در رندرهای رسمی نمایش داده شد. معرفی در آینده نزدیک


ظاهرا چیزی تا رونمایی رسمی وان پلاس رولینگ 3 باقی نمانده و به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود. چرا که شاهد عرضه رندرهای رسمی این گوشی هوشمند هستیم.

OnePlus Nord 3 هر روز به عرضه رسمی نزدیک تر می شود. تقریبا دو سال از معرفی OnePlus Nord 2 می گذرد و کاربران مشتاق زیادی برای عرضه نسل سوم گوشی های این سری هستند. گزارش ها نشان می دهد که Nord 3 از همان طراحی OnePlus Nord CE 3 Lite استفاده خواهد کرد. بنابراین با طراحی غیر معمولی مواجه نمی شویم.

OnePlus 3 معرفی کرد

OnePlus 3 در این رندرها رنگی پیچیده شده است سبز و سیاه نمایش داده. در قاب پشتی این گوشی ماژول دوربین به صورت دو حلقه مجزا در کنار هم قرار گرفته است این شامل سه دوربین است جالب اینجاست که در کنار هر دو حلقه یک ماژول دوربین فلش LED تعبیه شده است که باعث ایجاد روشنایی بیشتر می شود. لوگوی OnePlus نیز در وسط قاب پشتی خودنمایی می کند.

وان پلاس رولینگ 3
وان پلاس رولینگ 3
وان پلاس رولینگ 3

قاب نسل جدید OnePlus Nord از روند طراحی امروزی پیروی می کند و کاملاً صاف است. این ویژگی در هنگام کار با گوشی حس بهتری را به همراه خواهد داشت. شاید این نوع قاب پلاستیکی با توجه به این تصاویر، به نظر می رسد چینی ها حسگر اثر انگشت OnePlus 3 را با دکمه پاور آن ادغام کرده اند. خبر خوب این است که دکمه بی صدا معروف OnePlus هنوز روی این گوشی هست.

این گوشی از صفحه نمایشی با حاشیه های باریک و باریک بهره می برد و بالای آن سوراخی برای میزبانی از یک دوربین سلفی تکی می بینیم. از جمله مشخصات فنی احتمالی این دستگاه می توان به صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED اشاره کرد. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلیپشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی و تراشه Mediatek Dimension 9000 نقل قول.

دیدگاهتان را بنویسید