9 نشانه که نشان می دهد با فرد مناسبی ازدواج می کنیم


شناسایی علائم برای درک این موضوع می تواند مشکل باشد. چقدر باید برای طرف مقابل فداکاری کنیم؟ همسویی منافع ما چقدر مهم است؟ اگر اینقدر بحث کنیم، نشانه واقعی چیست؟ همه اینها سوالاتی است که قبل از ازدواج از خود می پرسیم و به آنها پاسخ می دهیم. کارشناسان 9 نشانه را برای تشخیص مناسب بودن یا نبودن یک فرد برای ازدواج شناسایی کرده اند.

می توانید حد وسط را پیدا کنید

کلید هر رابطه موفق سازش است. کیت مویل، زوج درمانگر و مجری پادکست می‌گوید: «ما همیشه بین نیازهای فردی و نیازهای مشترک در تضاد خواهیم بود و نباید انتظار داشته باشیم که کاملاً با هم سازگار باشیم یا در مورد همه چیز توافق داشته باشیم.» نحوه سازش و مذاکره با یک شریک، شاخصی کلیدی از سازگاری ما با طرف مقابل است.

9 نشانه که نشان می دهد با فرد مناسبی ازدواج می کنیم

آنها به ما احساس خوبی نسبت به خودمان می دهند

جیمز پاریس، کارشناس روابط، می گوید: «شخص مناسب ما را قادر می سازد تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. اگر طرف مقابل مدام افکار و ظاهر ما را زیر سوال می برد، این یک چراغ قرمز قطعی برای توقف است و چیزی درست نیست. یا فرد مناسب برای ازدواج می خواهد که ما خوشحال باشیم و به خودمان شک نکنیم.

آنها شنوندگان خوبی هستند

یک شریک خوب ازدواج با دقت به هر چیزی که ما می گوییم گوش می دهد، مهم نیست که چقدر خسته کننده باشد. مویل می‌گوید: «این ممکن است به این معنا باشد که کسی تمام شب را صرف گوش دادن به صحبت‌های طرف مقابل در مورد اشتباهات همکارانش می‌کند، زیرا برای آنها مهم است که احساس کنند شنیده شده و شنیده می‌شوند.» توانایی شنیدن یکدیگر و ایجاد فضایی برای احساس شنیده شدن طرف مقابل، حتی اگر محتوای بحث برای طرف مقابل جالب نباشد، به طرف مقابل نشان می دهد که ارزش وقت و توجه او را دارد.

باورهای اساسی در زندگی طرفین مشابه است

ما دقیقاً به همان علایق نیاز نداریم. در واقع، گاهی اوقات داشتن چیزی متفاوت به ما چیزی برای صحبت کردن می دهد. اما پاریس معتقد است که اگر می‌خواهیم بقیه عمر خود را با کسی بگذرانیم، باید مطمئن شویم که از نظر اهداف زندگی و ارزش‌های اصلی خود در یک مسیر هستیم. می گوید: دو طرف عقد یک تیم هستند و باید در یک سطح باشند. که مستلزم هماهنگی با آنچه در زندگی برای آنها مهم است. این ارزش‌ها ممکن است به کودکان، جایی که قرار است زندگی کنیم یا انتخاب کلی ما برای چگونگی زندگی مربوط باشد. هر چه هست، اگر برای ما مهم است، باید برای شریک زندگیمان مهم باشد.

وقتی مخالف هستید، استدلال های سالم داشته باشید

درگیری ها لزوما چیز بدی در ازدواج نیستند. مویل می‌گوید: «در واقع، بسته به نحوه برخورد با آن، آنها می‌توانند برای تداوم مشارکت ضروری باشند. او توضیح می‌دهد: «هر بحثی نباید موضوع بحث و جدل باشد، اما با داشتن یک فرد مناسب، باید بتوانیم نظرات مخالف و متفاوتی را بیان کنیم، بدون اینکه باعث قطع یا قطع رابطه شود.» ما باید یاد بگیریم که دیدگاه طرف مقابل را درک کنیم، حتی اگر کاملاً موافق نباشیم. این نشان می دهد که ما قبل از هر چیز برای طرف مقابل به عنوان یک انسان ارزش قائل هستیم.

از گفتن آنچه در ذهنتان است نترسید

پاریس می گوید: «وقتی با فرد مناسبی هستیم، هیچ قضاوتی وجود ندارد، یا حداقل نباید قضاوتی وجود داشته باشد. ما باید احساس راحتی کنیم که خودمان باشیم و تمام جنبه های خود را آشکار کنیم. وقتی با فرد مناسبی هستیم، می‌توانیم در صورت بروز مشکل کمک بخواهیم و بدانیم که شنیده می‌شویم

توجه کامل خود را جلب کنید

مویل می‌گوید هیچ چیز بدتر از این نیست که در میانه مکالمه با کسی باشید و متوجه شوید که او در اینستاگرام بالا و پایین می‌رود. او زمانی که با ما باشد به ما توجه خواهد کرد که بخش مهمی از ارتباط انسانی است و ارزش ما را برای آن شخص نشان می دهد.

خانواده و دوستان ما آن را دوست دارند

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اگر نزدیکان ما با فردی که می خواهیم با او ازدواج کنیم، رابطه خوبی داشته باشند، اغلب نشانه مثبتی است.

کارهای کوچک را برای ما انجام دهید

لازم نیست این رفتار خیلی دراماتیک باشد تا عاشقانه در نظر گرفته شود. در واقع، گاهی اوقات این حرکات کوچک و ظرافت است که بیشترین معنی را دارد. لازم نیست پول زیادی خرج کنیم تا طرف مقابل بداند که به او فکر می کنیم. اگر طرف مقابل کارهای کوچکی برای ما انجام دهد (یک نامه ساده و صمیمی، یک شاخه گل، یک فنجان چای در صبح)، می توانیم به او و او رابطه خوشبختی نشان دهیم و برای او آرزوی طولانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید