مناطق مرتفع قم در انتظار هوای صفر درجه


سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی روز شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ آبان، آسمان صاف و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود، گفت: آسمان استان قم بعدازظهر دوشنبه همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات همراه با رگبار باران و وزش باد خواهد بود که در مناطق مرتفع‌تر میزان و احتمال بارش بیشتر از مرکز استان خواهد بود.

اسماعیلی با اعلام اینکه در روز سه‌شنبه، آسمان قسمتی از قم ابری و در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: در این روز، سرعت وزش باد در مناطقی از استان به فراتر از ۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی در خصوص پیش‌بینی وضعیت هو‌‌‌ایِ روز چهارشنبه افزود: در صبح این روز، اگرچه دمای هوا در برخی نقاط مرتفع‌تر استان، به صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید اما آسمان صاف و گاهی وزش باد انتظار می‌رود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قم برای آسمان روز پنج‌شنبه، قسمتی ابری و از بعدازظهر صاف، گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد و درخصوص روز جمعه گفت: در این روز آسمان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات، وزش باد ملایم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/۷۸۰۳۴




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دیدگاهتان را بنویسید