دوربین این گوشی خوش قیمت هوش از سر شما می‌برد!


هفته‌ی گذشته شایعه‌هایی درباره‌ی ویژگی خاص دوربین گوشی آنر مجیک ۶ پخش شد. بر اساس این شایعه‌ها، گوشی موردبحث در دوربین اصلی سنسور یک اینچی OV50K آمنی‌ویژن را خواهد داشت.

جزئیات مربوط به این سنسور جدید دوربین مخفی مانده، اما Digital Chat Station، افشاگری قابل اعتماد در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، اطلاعات کمی در مورد آن منتشر کرده است.

به گفته‌ی این افشاگر، سنسور یک اینچی OV50K آمنی‌ویژن به فناوری جدیدی به نام LOFIC (خازن یکپارچه‌سازی اضافه‌ی جانبی) مجهز است که با چالشی رایج در عکاسی با گوشی هوشمند یعنی نوردهی بیش از حد (فرانوردهی) در صحنه‌های روشن، مقابله می‌کند. این باعث می‌شود آنر مجیک ۶ در فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین قرار بگیرد.

در فرایند ثبت عکس، سنسور دوربین، نور را که یه سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌شود، می‌گیرد. سپس این سیگنال‌ها برای تشکیل تصویر نهایی، با هم ترکیب می‌شوند.

در صحنه‌های روشن ممکن است سنسور توسط مقدار بیش از حد نور غرق شود و به نوردهی بیش از حد و از دست دادن جزئیات منجر شود. تکنولوژی LOFIC این مشکل را با مدیریت مؤثر نور اضافی برطرف و اطمینان حاصل می‌کند که عکس‌ها یکپارچگی خود را حتی در محیط‌هایی با روشنایی بالا حفظ کنند.

Digital Chat Station اضافه کرد که OV50K همچنین می‌تواند با سنسور یک اینچی IMX989 سونی رقابت کند. گفته شده است آنر مجیک ۶ دارای سیستم ارتباطات ماهواره‌ای و پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید