آنر سه سال پس از مستقل‌شدن برای عرضه اولیه سهام خود آماده می‌شود


آنر در اواخر سال 2020 از هواوی جدا شد و از آن زمان تاکنون رشد نسبتاً سریعی را تجربه کرده است. حالا این شرکت آماده است تا وارد مرحله بعدی شود و ظاهراً مدیران آنر درحال آماده‌شدن برای عرضه اولیه سهام (IPO) آن هستند که طی آن Honor به یک شرکت عمومی تبدیل می‌شود.

رویترز که در گزارش خود به عرضه اولیه سهام آنر اشاره کرده، جزئیات بیشتری درباره این موضوع ارائه نکرده است و هنوز مشخص نیست که سهام شرکت در کجا و چه زمانی فهرست خواهد شد. البته غول سازنده گوشی چینی هنوز کارهای زیادی برای انجام دهد و مرحله اول آن سازماندهی مجدد هیئت‌مدیره خواهد بود.

به گفته رویترز، پس از انتخابات جلسه سهام‌داران شرکت، اکنون قرار است «وو هوی» به‌عنوان مدیر و رئیس هیئت‌مدیره و «وان پیائو» به‌عنوان نایب رئیس آنر فعالیت کنند. همچنین تمام تغییرات به این دو مورد ختم نمی‌شوند و هیئت‌مدیره آنر برای پذیرش تنوع و برآورده‌کردن الزامات نظارتی شاهد تغییرات دیگری هم خواهد بود.

وضعیت آنر در بازار موبایل

داده‌های IDC و Counterpoint نشان می‌دهند که بازار گوشی‌های هوشمند چین همچنان درحال سقوط است، هرچند نشانه‌هایی از بهبود برای آینده در آن دیده می‌شود. در این بین آنر موفق شده است تا میزان فروش خود را (نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته) افزایش دهد و درحال‌حاضر بزرگ‌ترین برند موبایل این کشور محسوب می‌شود.

بازار اروپا نیز چندان جذاب دنبال نمی‌شود و تعداد دستگاه‌های عرضه‌شده برندهای معتبر سال به سال درحال کاهش است. بااین‌وجود، آنر در این بازار نیز موفق شده تا سهم خود را بهبود دهد و در بین 5 برند برتر به‌عنوان تنها شرکت این کار را انجام داده است. به‌تازگی دو گوشی آنر 100 و 100 پرو با اسنپدراگون 7 نسل 3 و اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید