مردم باید خط خدمتی که روی کار آورده‌اند را استمرار بخشند



ایسنا/خوزستان سخنگوی دولت با بیان اینکه مردم با رای خود به شهید رئیسی به او کمک کردند تا بتواند این گونه به آنان خدمت کند و صیانت از این خط و استمرار و امتداد آن هم دست مردم است، گفت: مردم باید از خط خدمتی که روی کار آوردند، صیانت کنند و به آن استمرار بخشند. 

علی بهادری جهرمی در همایش «تاثیر یک رای» که شامگاه جمعه (۲۵ خردادماه) در مسجد رضوان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شهید رئیسی بروز و ظهور مرد خدا بود و با خدا بودن را خدمت به مردم می‌دانست. شهید رئیسی کار اجرایی‌اش را هم در امتداد عبادتش انجام می‌داد و عبادتش هم مقوم نگاهش در کار اجرایی‌اش بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شهید رئیسی با توکل و توسل به خلق خدا خدمت می‌کرد و نتیجه این کار در سبک مدیریتی او این بود که در سخت‌ترین جلسات تصمیم‌گیری و در پرحجم‌ترین روزهای کاری به هیچ وجه ذره‌ای نا امیدی در او احساس نمی‌شد و این درس بزرگی برای ما بود.

سخنگوی دولت گفت: در قاموس شهید رئیسی «نمی‌شود» معنا نداشت و می‌گفت جمهوری اسلامی بن‌بست ندارد و وقتی حکومتی ولی فقیه دارد بن‌بست ندارد.

بهادری جهرمی با اشاره به ورود شهید رئیسی به عرصه سیاست بیان کرد: شهید رئیسی رئیس یکی از سه قوه بود اما احساس کرد باید برای خدا قیام کند. در شرایطی که وضعیت کشور به دلیل فاصله گرفتن از مردم و حرکت به سمت دیگر دچار مشکلات بسیار جدی بود، وارد میدان شد.

سخنگوی دولت گفت: در زمان تحویل گرفتن دولت می‌دانست اوضاع بحرانی است و تورم در ۷۰ سال اخیر بی‌سابقه بود اما برای کمک آمد و هر لحظه برای ادای تکلیف حاضر بود و در این راستا در میدان مجریه حضور پیدا کرد. شهید رئیسی هدفی جز خدمت به خلق، حل مشکلات و سربازی برای ولی نداشت. 

وی عنوان کرد: شهید رئیسی دولت را متحول کرد و به مردم برگرداند. او هر جایی بود مدیر تحول‌گرا بود. در دولت شهید رئیسی دشمن به شکستش اعتراف کرد و گفت تحریم‌ها دیگر کارآمد نیست.

بهادری جهرمی عنوان کرد: شهید رئیسی  چندین برابر خدمت این سه سال را برای آینده انجام داد.

سخنگوی دولت بیان کرد: شهید رئیسی ۳۰ سال در جایگاه‌های عالی حاکمیت بود اما مردمی‌زیست بود و این جایگاه‌ها شخصیت او را تغییر نداد زیرا ساخته شده مکتب اسلام محمدی(ص) و نماد روحانیت انقلابی بود. شهید رئیسی ۳۰ سال در این جایگاه‌ها بود اما برای خود کیسه ندوخت.

وی عنوان کرد: مردم با رای خود به شهید رئیسی به او کمک کردند تا بتواند این گونه به آن‌ها خدمت کند و صیانت از این خط و استمرار و امتداد آن هم دست مردم است.

بهادری جهرمی گفت: مردم باید از خط خدمتی که روی کار آوردند، صیانت کنند و به آن استمرار بخشند. 

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید