شریعتی: اظهارات صادقانه کاندیداها منجر به افزایش انگیزه برای مشارکت در انتخابات می‌شود



نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره در نظام جمهوری اسلامی ایران این مردم بودند که با حضور در پای صندوق‌های رای تصمیم نهایی را گرفته و قطعا اظهارات کاندیداها در افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات موثر است.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: قطعا اگر مردم احساس کنند برنامه‌هایی که توسط کاندیداها به آنها ارائه می‌شود، موجبات حل مشکلات کشور را فراهم کرده و به رشد و توسعه کشور کمک خواهد کرد، برای مشارکت در انتخابات انگیزه بالاتری پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه کاندیداها باید بدانند برنامه‌ها و اظهاراتی که دارند بر روی نظر و رای مردم اثرگذار است، خاطرنشان کرد: ضروری است که کاندیداها در ارائه برنامه به مردم با آنان صادق باشند چراکه مردم شناخت کافی از مشکلات کشور دارند و امروز در برنامه های کاندیداها به دنبال راه حل برای مسائل و مشکلات کشور هستند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، در ادامه اظهار کرد: یقینا اگر کاندیداها اظهارات و بیاناتی که مطرح می کنند به واقعیت های جامعه نزدیک‌تر باشد در مشارکت مردم در انتخابات تاثیر مثبت خواهد گذاشت. زمانی که مردم احساس کنند با مشارکت در انتخابات می توانند یک فرد اصلح و برنامه محور را در جایگاه ریاست جمهوری قرار دهند، قطعا با انگیزه پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد.

شریعتی در پایان تصریح کرد: امروز همه بخش ها باید دست به دست هم داده تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم شود. مردم باید بدانند که تعیین کننده نهایی آنها هستند. همواره در نظام جمهوری اسلامی ایران این مردم بودند که با حضور در پای صندوق های رای رئیس جمهور خود را انتخاب کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید