نحوه خرید آنلاین بلیط اتوبوس


خرید بلیط اتوبوس یکی از کم هزینه‌ترین و رایج‌ترین انتخاب‌های برای سفر است. زیرا همانند قطار و هواپیما نیاز به زیرساخت خاصی مانند ریل و فرودگاه ندارد. به همین دلیل بلیط اتوبوس از قیمت بسیار مناسب‌تری برخوردار بوده و اکثر افراد آن را برای مسافرت‌های خود انتخاب می‌کنند. امروزه علاوه بر اتوبوس‌های معمولی انواع اتوبوس‌های vip نیز در مسیرهای کشور فعال هستند. این اتوبوس‌ها از امکانات رفاهی مناسب‌تری برخوردار بوده و بلیط گران‌تری دارند. مسافران می‌توانند برای خرید بلیط اتوبوس به صورت حضوری و یا آنلاین مراجعه کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بلیط خود را رزرو نمایند. در این میان خرید آنلاین خیلی ساده‌تر است و با توجه به شلوغی شهرها و مشکلات زندگی روزمره طرفداران بیشتری دارد.

اگر می‌خواهید در مورد نحوه خرید آنلاین بلیط اتوبوس اطلاعات بیشتری را کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

چرا روش اینترنتی را برای خرید بلیط اتوبوس انتخاب کنیم؟

اصلی‌ترین و اولین دلیل برای انتخاب این روش خرید آسان و در دسترس بودن آن است. در این روش شما می‌توانید علاوه بر انتخاب نوع اتوبوس (معمولی یا vip) صندلی خود را نیز انتخاب نمایید. همچنین در صورت خالی نبودن آن صندلی می‌توانید به سراغ سرویسی از تعاونی دیگر بروید و با مقایسه شرایط و قیمت‌ها به راحتی گزینه مورد نظر خود را رزرو کنید. حتی می‌توانید جنسیت مسافر کناری خود را نیز مشاهده کنید و صندلی را انتخاب کنید که طول سفر احساس راحتی بیشتری داشته باشید.این در حالی است که در خرید حضوری چنین شرایطی فراهم نیست و باید به هر شرکت مسافربری به صورت جداگانه مراجعه کنید تا در نهایت بتوانید به رزرو بلیط اتوبوس مد نظرتان بپردازید.

از دیگر مزایای خرید بلیط اتوبوس آنلاین می‌توان به پشتیبانی آن اشاره نمود. هنگامی که شما بلیط خود را از یک سایت یا اپلیکیشن معتبر مانند اسنپ تریپ خریداری می‌کنید تا پایان سفر به صورت دائمی از پشتیبانی این مجموعه برخوردار خواهید شد. حتی می‌توانید در صورت نیاز کنسلی بلیط را نیز از طریق سایت انجام دهید. اما در خرید حضوری از پشتیبانی خدمات برخوردار نخواهید شد و اقدام برای کنسلی بلیط چندین ساعت طول می‌کشد. علاوه بر موارد ذکر شده در خرید بلیط اتوبوس آنلاین می‌توانید به راحتی ساعت حرکت اتوبوس شرکت‌های مسافربری مختلف را مقایسه کنید و با چند کلیک ساده در کوتاه‌ترین زمان گزینه مورد نظرتان را رزرو نمایید.

نحوه خرید بلیط اتوبوس به صورت آنلاین

برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس کافیست در وب‌سایت معتبر رزرو بلیط وارد صفحه بلیط اتوبوس شوید و سپس مبدا و مقصد، پایانه، تاریخ رفت و تعداد نفرات خود را مشخص کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید تا لیست کاملی از سرویس‌های موجود به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب گزینه مورد نظر به صفحه دیگری هدایت می‌شوید.

این صفحه متشکل از چند بخش اطلاعات مسافرین ( جنسیت، نام و نام خانوادگی)، انتخاب صندلی، صورتحساب سفر، اطلاعات تماس و … است که باید آن‌ها را به طور کامل و به درستی تکمیل نمایید. در نهایت پس از بررسی اطلاعات و اطمینان از درستی آن‌ها باید گزینه صورتحساب سفر را انتخاب کنید. البته اگر مشکلی در اطلاعات وجود داشته باشد نیز می‌توانید از گزینه ویرایش استفاده کنید و بعد تایید اطلاعات را بزنید. در این مرحله با یک کلیک ساده به راحتی می‌توانید وارد درگاه پرداخت بانک شوید و با وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی هزینه رزرو بلیط را پرداخت کنید تا در نهایت بلیط اتوبوس به نام شما صادر شود و فایل آن به شماره یا ایمیلی که وارد نموده اید ارسال گردد.

قیمت بلیط اتوبوس

قیمت بلیط اتوبوس با توجه به مسافت میان شهرهای مبدا و مقصد و همچنین نوع اتوبوس انتخابی متفاوت است. اتوبوس ارزان‌ترین روش مسافرت محسوب می‌شود و اگر می‌خواهید سفری اقتصادی و راحت داشته باشید قطعا این وسیله نقلیه بهترین گزینه خواهد بود. البته به غیر از مناسب بودن قیمت بلیط اتوبوس، برای مسافت‌های کوتاه این وسیله نقلیه بسیار مناسب است و می‌توانید از زیبایی‌های جاده و مسیر لذت ببرید. مانند سفر به نواحی شمالی کشور که مسیر رسیدن به مقصد بسیار زیبا و سرسبز است و می‌توانید با رزرو بلیط اتوبوس در این مسیرها سفر دلچسب تری داشته باشید.

علاوه بر این اتوبوس دارای تاخیر ناچیز و احتمال کنسلی بسیار کمی است و می‌تواند برای سفرهای کاری و برای دانشجویان که باید به موقع در دانشگاه و محل کار خود حاضر شوند گزینه مناسبی باشد. به طور کلی مقرون به صرفه بودن قیمت اتوبوس در مقایسه با سفرهای ریلی و هوایی، تاخیر اندک و احتمال کنسلی کم موجب شده اتوبوس به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر تبدیل شود. لازم به ذکر است که اتوبوس‌های vip به دلیل صندلی‌های راحت‌تر و امکانات بیشتری که دارند و همچنین ظرفیت کمتر دارای قیمت بالاتری نسبت به اتوبوس‌های معمولی هستند. اما اگر می‌خواهید سفری راحت‌تر داشته باشید ما به شما خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان vip و یا به سایر مقاصد دیگر را پیشنهاد می‌کنیم.

بلیط اتوبوس|خرید بلیط اتوبوس|قیمت بلیط اتوبوس|های هالیدی

شرکت‌های مسافربری فعال درایران

در حال حاضر شرکت‌های مسافربری متعددی در ایران با سایت‌های معتبر رزرو بلیط اتوبوس همکاری دارند. بنابراین مسافران برای رزرو بلیط اتوبوس اصفهان تهران و … با انتخاب‌های متنوعی روبرو خواهند شد و حق انتخاب بیشتری دارند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به رویال سفر، سیر و سفر، همسفر، پیک معتمد، ایران پیما، آریا سفر، میهن نور، مارال سیر، تعاونی 15 ترابربی تا و … اشاره نمود. این شرکت‌ها از بهترین اتوبوس‌های معمولی و vip در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور استفاده می‌کنند و می‌توانید با استفاده از سرویس‌های آن‌ها سفری ارزان و آسوده خاطر داشته باشید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس با سوپراپلیکیشن اسنپ - همشهری آنلاین

خرید بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ

یکی از بهترین وب سایت هایی که می‌توانید برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس به آن مراجعه کنید اسنپ تریپ است. این پلتفرم با همکاری با معتبرترین شرکت‌های مسافربری شرایطی را فراهم نموده تا مسافران بتوانند با چند کلیک ساده در کوتاه‌ترین زمان ممکن بلیط اتوبوس‌های آن‌ها را به مقصد مورد نظر مشاهده کنید و پس از مقایسه شرایط آن‌ها بهترین گزینه را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنند. این مجموعه همچنین پشتیبانی دائمی و امکان استرداد آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده تا بتوانند سفری راحت و بدون دغدغه داشته باشند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید