اپل می‌خواهد دوره آموزش هوش مصنوعی برگزار کند


اپل پس از معرفی مجموعه ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی خود در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC)، برنامه‌ی آکادمی توسعه‌دهندگان خود را با تمرکز جدیدی بر هوش مصنوعی گسترش می‌دهد.

اپل اعلام کرده است که تمام دانشجویان و مربیان آکادمی توسعه‌دهندگان را درزمینه‌ی فناوری‌ها و ابزارهای بهره‌مند از هوش مصنوعی آموزش خواهد داد. این دوره‌های آموزشی با محوریت هوش مصنوعی از پاییز امسال در برزیل، اندونزی، ایتالیا، عربستان‌سعودی، کره‌جنوبی و ایالات متحده آغاز می‌شود.

به‌گفته‌ی اپل دوره‌های مذکور شامل آموزش‌هایی در زمینه‌هایی همچون «هسته یادگیری ماشین اپل» و دستورالعمل‌هایی درباره‌ی مدل‌های هوش مصنوعی خواهد بود.

تمامی دانشجویان آکادمی توسعه‌دهندگان اپل از برنامه‌ی درسی سفارشی‌شده‌ای بهره‌مند خواهند شد که به آن‌ها نحوه‌ی ساخت و آموزش و استقرار مدل‌های یادگیری ماشین در دستگاه‌های اپل را می‌آموزد.

دوره‌های هوش مصنوعی اپل شامل اصول فناوری‌ها و چهارچوب‌های هوش مصنوعی، «هسته یادگیری ماشین اپل» و توانایی آن در ارائه عملکرد سریع روی دستگاه‌های اپل و نیز راهنمایی درباره‌ی چگونگی ساخت و آموزش مدل‌های هوش مصنوعی از پایه خواهد بود.

دانشجویان از‌طریق برنامه‌ی درسی هدایت‌شده و تکالیف پروژه‌محور که شامل کمک از صدها مربی و بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموخته‌ی آکادمی در سراسر جهان می‌شود، آموزش خواهند دید.

سوزان پرسکات، معاون رئیس روابط توسعه‌دهندگان جهانی اپل افزود: «در اپل، کد‌نویسی را به‌عنوان زبان جهانی می‌بینیم و به توانمندسازی توسعه‌دهندگان و خالقان و کارآفرینان در سراسر جهان با ابزارها و فناوری‌هایی ایمان داریم که به آن‌ها امکان می‌دهد تجربیات خارق‌العاده‌ای خلق کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید