معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند شرق کشور به صنایع بزرگ



کمیسیون تجاری‌سازی انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی با همکاری زیست بوم فناوری و نوآوری شرق کشور در نظر دارد تا با معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند به صنایع بزرگ کشور، گامی در توسعه بازار محصولات فناورانه بردارد.

به گزارش ایسنا،، احسان سابقی‌نیا، رئیس کمیسیون تجاری‌ سازی انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان خراسان رضوی گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید ملی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته همواره بر آن تاکید کرده‌اند، از جمله محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده صنایع بزرگ و دولتی از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، موضوع دیگری است که در اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آمده و درصدد هستیم با همکاری نهادهای مربوطه به سهم خود گامی در راستای تحقق آن برداریم.

سابقی‌نیا خاطرنشان کردند: اگرچه شرکت‌های دولتی و خصوصی نسبت به استفاده از محصولات دانش‌بنیان داخلی علاقه‌مند هستند، اما شناسایی شرکت‌های توانمند و محصولات آنها، موضوعی است که باعث شده تولیدات مذکور آن طور که باید تجاری‌سازی نشوند.

وی، ایجاد یک بانک اطلاعاتی از شرکت‌های فناور، محصولات و ظرفیت‌ها را یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: این بانک در نهایت به صنایع بزرگ چه در داخل آستان قدس رضوی و چه خارج از آن معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید