این رضوانی آرسنال است؛ شاسی‌بلند ضد گلوله با ظاهر خشن و سیستم دید در شب


رضوانی، برند سرشناسی که خودروهای سفارشی می‌سازد، شاسی‌بلند هیجان‌انگیزی به نام Rezvani Arsenal رونمایی کرد. این خودرو که بر پایه‌ی کادیلاک اسکالید ساخته شده است، ظاهر خشن‌تر و ابهت بیشتری دارد و از بدنه‌ی ضد گلوله بهره می‌برد.

خودرو رضوانی آرسنال از نمای کناری
Rezvani Motors
خودرو رضوانی آرسنال با چراغ روشن نمای جلویی
Rezvani Motors
خودرو رضوانی آرسنال مدل مشکی نمای سه رخ جلو
Rezvani Motors

رضوانی زیبایی ظاهری را فدای بهره‌مندی از بدنه‌ی ضد گلوله نکرده است و همانطور که انتظار داشتیم، با خودرویی طرفیم که بسیار خاص به‌نظر می‌رسد.

رضوانی نمای خارجی خودرو آرسنال را «برازنده» توصیف می‌کند. در نگاه اول، آرسنال ظاهر یک‌دست‌تر و مدرن‌تری نسبت‌به خودرو شاسی‌بلند رضوانی ونجنس دارد (ونجنس نیز بر پایه‌ی اسکالید ساخته شده بود).

لوگو رضوانی روی بدنه خودرو رضوانی آرسنال
Rezvani Motors

شیشه‌های کناری رضوانی آرسنال بزرگ‌تر از ونجنس هستند تا راننده دید بهتری نسبت‌به محیط اطراف داشته باشد. شیشه‌های جلویی همان چیزی هستند که از خودرو با ابهتی مثل آرسنال انتظار داریم.

خودرو شاسی‌بلند رضوانی آرسنال از نمای جلو
Rezvani Motors

رضوانی مدل ویژه‌ای از خودرو جدیدش را با برچسب Military Edition (نسخه‌ی نظامی) عرضه می‌کند که لاستیک‌های آفرود بهتر از مدل عادی، سیستم تعلیق تقویت‌شده، شیشه و بدنه‌ی ضد گلوله، سیستم دودزا، دستگیره‌ی در برقی، چراغ چشمک‌زن، پرتابگر اسپری فلفل و سیستم دید در شبِ حرارتی دارد.

خودرو رضوانی آرسنال مدل سفید از نمای پشت
Rezvani Motors

خریداران خودرو جدید رضوانی می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی اضافه، سطح حفاظتی بدنه را به B6 برسانند؛ به این معنی که خودرو می‌تواند گلوله‌های شلیک‌شده از مسلسل‌ها را متوقف کند. امکان تهیه‌ی مدلی با سیستم تشخیص مواد منفجره و مدلی با ماسک گاز برای راننده و ۶ سرنشین نیز وجود دارد.

فرمان خودرو رضوانی آرسنال
Rezvani Motors
صندلی‌های پشتی خودرو رضوانی آرسنال
Rezvani Motors
صندلی‌های خودرو رضوانی آرسنال
Rezvani Motors

با وجود تمرکز آرسنال روی سیستم‌های حفاظتی در سطح نظامی، این خودرو در نمای داخل همچون کادیلاک اسکالید است و بیشتر روی شیک‌بودن تمرکز دارد. بدین ترتیب در رضوانی آرسنال شاهد صندلی‌های چرمی با سیستم گرم‌کن و سردکن، ۱۹ اسپیکر استریو، نمایشگر هدآپ و نمایشگر اولد کادیلاک هستیم.

نمای نزدیک موتور خودرو رضوانی آرسنال
Rezvani Motors

خریداران رضوانی آرسنال می‌توانند این خودرو را با موتور ۶٫۲ لیتری V8 تهیه کنند که قدرت ۷۰۰ اسب‌بخار دارد. موتور ۶٫۲ لیتری V8 اسکالید به‌طور استاندارد روی رضوانی آرسنال سوار شده است، با این‌حال خریداران می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی، مدلی با موتور بنزینی ۶ سیلندر خطی ۳٫۰ لیتری توربوشارژ را تهیه کنند.

مقاله‌های مرتبط

همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت خودرو جدید رضوانی بسیار زیاد است و به ۲۲۵٬۰۰۰ دلار (در تیپ پایه) می‌رسد. تنها ۱۰۰ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید