شایعه: گوشی وان پلاس ایس ۳ پرو بدنه باریک و باتری غول‌پیکر خواهد داشت


وان پلاس درحال آماده‌سازی خود برای عرضه‌ی گوشی وان پلاس ایس ۳ پرو است. اکنون اطلاعات جدیدی از این دستگاه فاش شده است.

طبق اطلاعات فاش شده در ویبو، وان پلاس باتری‌های جدیدی توسعه داده است که در عین پرظرفیت بودن، ضخامت گوشی را کاهش خواهند داد. به‌احتمال زیاد استفاده از باتری‌های جدید در گوشی وان پلاس مدل ایس ۳ پرو شروع خواهد شد و در ادامه پرچمداران این شرکت از جمله وان پلاس ۱۳ نیز به این نوع از باتری مجهز خواهند شد.

ضخامت باتری جدید ساخته شده برای گوشی وان پلاس ایس ۳ پرو
مشخصات رم و فضای ذخیره‌سازی گوشی وان پلاس ایس ۳ پرو

به‌گفته‌ی افشاگران، وان پلاس ایس ۳ پرو حداقل در سه رنگ مشکی و سبز چرمی و سفید سرامیکی به‌فروش خواهد رسید. به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی سوم Collector’s Edition نام خواهد داشت.

براساس تصاویر، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌کار رفته در وان پلاس 11R (نسخه‌ی جهانی وان پلاس ایس ۲) ضخامت ۶ میلی‌متری دارد؛ اما باتری جدید باوجود ظرفیت ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی، تنها ۵٫۵۱ میلی‌متر ضخامت دارد. ظاهراً این باتری همان Glacier است که با همکاری شرکت CATL توسعه داده شده است.

مقاله‌های مرتبط

به‌احتمال زیاد وان پلاس ۳ پرو در دو نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای‌ ذخیره‌سازی و ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی به‌فروش خواهد رسید. ظاهراً یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وجود خواهد داشت که قیمت گوشی را به حدود ۴۱۵ دلار می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید